Gå til innhold

Snakk om hormoner a!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt på t-banen istad, og nede i byen kom det på en narkoman som satte seg ned rett ovenfor meg.

Var tydelig at han hadde fått dosen sin, for han satt liksom å svevde ut og inn av rusen. Og mens han sitter sånn, begynner jeg å tenke...

Dette er sønnen til en annen mamma. Han har også løpt rundt hjemme som min lille sønn på 2,5 år gjør nå. Han har sikkert hatt en trygg og god oppvekst, men havnet sammen med feil venner.

Han har flydd rundt med rompa bar mens han har ledd bare sånn småbarn kan gjøre.

Og der sitter jeg på t-banen og nesten begynner å gråte fordi han er narkoman!

Kan ikke huske at jeg var såååå følsom sist gang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du er ikke alene! Jeg tar på vei for det minste nå for tida, og jeg vet jeg ikke var så overfølsom sist graviditet...

Da jeg hadde vært til kontroll hos jordmor i februar skulle jeg ta bussen til byen og bytte buss der igjen. Fant ut at det sjelden gikk busser forbi der så jeg fant meg heldigvis et busskur hvor noen hadde plassert en stor sofa og en benk. Var en halvtime til bussen skulle komme, så jeg ringte sambo og ba han hente meg, men han hadde ikke tid og mente jeg kunne vente. Han visste ikke hvor det var heller. Ok, tenkte jeg da...

Plutselig kom det en gjeng med drittunger fra ungdomsskolen like ved og benket seg ned i busskuret for å røyke! Jeg hadde så lyst til å slenge en stygg kommentar og be dem stikke av, men var for paff til å si eller gjøre noe som helst, så jeg gikk ut av busskuret og ringte sambo igjen og begynte å gråte i tlf da jeg fortalte om disse drittungene. Han dro heldigvis for å hente meg, men p.g.a svimmelanfall måtte jeg begynne å gå imot han, for hvis jeg står i ro lenge besvimer jeg. Var ikke veldig godt å gå det lange stykket heller med bekkenløsning! Gråt enda litt mer da han kom, ettersom han ikke forstod hvorfor jeg ikke kunne ventet utenfor busskuret...

Tar til tårene for alt mulig annet også, særlig p.g.a bekkenløsningsplagene...

Skrevet

Jeg begynner også å gråte for alt mulig.. Sist var det Oprah hvor de fikk besøk av Patrick Swayze. Da han danset den berømte avslutningsscenen fra Dirty Dancing med en dame, rant tårene gitt.. jaja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...