Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppdaget plutselig at jeg er i min 29.uke!

3.trimester, -innspurten ;-)

deilig

Synes ikke tida går så veldig fort akkurat, så det er godt med alle slike markeringer!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vælkømmin... =0)

Skrevet

ja, velkommen, velkommen.:o)

Tiden går fort og seint om hverandre syns nå jeg. men nå er det i hvertfall siste innspurt gøy :o)

Skrevet

Velkommen skal du være:-) Synes det har gått superfort her inne jeg..nå er det 41 dager til termin:-)

 

Skrevet

Takktakk. Men det er da fryktelig mye fødselsklare damer her da! Overtidsprat og damer som tror de er igang.... hjelper ikke på utålmodigheta mi... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...