RaPe Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 oppdaget plutselig at jeg er i min 29.uke! 3.trimester, -innspurten ;-) deilig Synes ikke tida går så veldig fort akkurat, så det er godt med alle slike markeringer!
happyskvett Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 ja, velkommen, velkommen.) Tiden går fort og seint om hverandre syns nå jeg. men nå er det i hvertfall siste innspurt gøy )
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Velkommen skal du være:-) Synes det har gått superfort her inne jeg..nå er det 41 dager til termin:-)
RaPe Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 Takktakk. Men det er da fryktelig mye fødselsklare damer her da! Overtidsprat og damer som tror de er igang.... hjelper ikke på utålmodigheta mi... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå