*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er bare litt nysgjerrig på hva folk tenker mht utroskap og forhold. Selv tror jeg neppe sambo og jeg kommer oss gjennom resten av våre liv uten at en eller begge har vært utro på en eller annen måte. Ikke nødvendigvis sex med andre eller lange affærer, men rote litt med noen på byen, være litt småforelska i en annen i en periode og sånne ting. Statistikken viser at de aller fleste er utro en eller annen gang, så hva tror dere? Klarer dere å komme dere helskinnet gjennom hele samlivet, eller kommer det til å bli noen små svin på skogen?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 hmmm,du kan umulig ha funnet mannen i ditt liv om du tror du kommer til å være utro mot han. sånne tanker har man ikke om man er lykkelig. over til spørsmålet ditt,ja,jeg tror helt sikkert jeg kommer til å leve lykkelig resten av livet sammen med mannen min uten at noen av oss finner på noe tull :-)
Gemini77 Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Har heller ingen illusjoner om at vi ikke kommer til å falle for andre i løpet av livet eller at det skjer et kyss en eller annen gang. Men jeg HÅPER virkelig at vi er så glade i hverandre og setter pris på det vi har hjemme at vi velger å holde tak i det enn å falle for fristelsen til å gå inn i noe nytt. Tror det er veldig naturlig at vi møter mennesker i løpet av livene våres som vi kommer til å føle en viss tiltrekning mot selv om vi er i forhold. Men så lenge man vet at det kommer til å skje og at det er naturlig, så kan man ta det som det det er.. En forbigående forelskelse..
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg ventet nesten at noen kom til å svare det du gjorde. Slik jeg ser på det er jeg realistisk mht hva man kan forvente av et forhold gjennom et langt liv.
*ale* Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Det å bli betatt av en annen i en kort periode tror jeg er veldig vanlig i et langt forhold. Ser ikke på det som utroskap...
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mars 2008 Neida, det mener jo egentlig ikke jeg heller, selv om det kan se sånn ut av hovedinnlegget.
klg,2 boys now:) Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 føler å vet med meg selv at jeg har funnet mannen i mitt liv,å kommer ikke til å lette andre plasser.så jeg kommer ikke til å være utro i noen form.gubben kan jeg ikke svare for men håper og tror at han kommer til å være trofast mot meg resten av vårt liv.han har vært i ette forhold med utroskap så han vet hvor vondt det er,å tviler på at han kommer til å utsette noen andre for den smerten han var igjenom.
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 hehe....tror det skal gå fint for vår del..han har gjort en tabbe en gang tidlig i forholdet...og det kjer aldri igjen...vi har avtalt at hvis vi mister interessen for hverandre så skal vi gå hvert til vårt før vi gjør noe "dumt"....men vi har det bare bedre og bedre sammen..et helt fantastisk samliv på alle måter. Vi har begge levd og opplevd nok fra føpr og verdsetter tryggheten og de sterke følelsene. Hvis man ikke klarer å slå seg til ro med partneren sp tror jeg rett og alett ikke følelsene er sterke nok...det er min mening i hvertfall. Ført er lov, men ikke roting....det er forskjell på å ta en dans med en gammel venn eller kollega, og det å drive med tunge-bryting..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Min mann har vært utro 1 gang, og jeg håper og tror han ikke vil være det igjen. Har selv vært utro i tidligere forhold, og vil aldri være det mot min mann da jeg ikke vil synke så dypt igjen.
Gemini77 Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Ugla ;-) nå motsier du vel egentlig deg selv... dere har så sterke følelser for hverandre men mannen din gjorde noe dumt allikevel, men så sier du at hvis man gjør noe sånt så er ikke de sterke følelsene der....? Vi er alle mennesker og alle kan gjøre feil! Jeg ville aldri vært utro mot mannen min og håper og tror at min kjære heller ikke ville vært det mot meg. Men det jeg har prøvd å forklare i mitt tidligere svar er at man møter mange mennesker man kan falle for her i livet. Betyr ikke at man er utro av den grunn. Men man kan små forelske seg i andre i løpet av en langt liv og det er jeg realistisk nok til å innse. Og jeg håper da at det vi har sammen her hjemme vil gjøre at man ikke følger de spennende følelsene man kan ha for et annet menneske i perioder av livet.
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 I starten hadde vi vel ikke s sterke føleser pga usikkerhet osv...han trodde jeg hadde dumpa ham...og han forandra seg da han ble far..så folk kan forandre seg.. Jeg sier ikke at vi kmmer til å leve esten av livet sammen, men utroskap sjer aldri igjen....det er sikkert i hvertfall. Jeg selv kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg ikke er i stand til å være utro uansett hva som skjer...og jeg velger å stole 100% på ham...kan jeg ikke det så har jeg ingenting i dette forholdet å gjøre heller.for tilitt er viktig.
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 6. mars 2008 Men hva ser du på som utroskap? Er det sex, eller er det klining på en fest? Det er en enorm forskjell, mener jeg.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #14 Skrevet 6. mars 2008 Vel, klining, sex and so on.... Han hadde sex med ei kjerring. Flørting er bare se og ikke røre =) Det er lov syns jeg.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #15 Skrevet 6. mars 2008 Og han kan bli betatt av andre, men jeg vil IKKE vite om det Så lenge han ikke går lengre enn å se
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 6. mars 2008 Men hadde du virkelig reagert like sterkt om mannen din bare hadde kysset henne? Mener ikke å kverulere, bare lurer. Flørting er selvsagt lov, det er jo bare moro
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #17 Skrevet 6. mars 2008 Hmmmm.... Nei hadde kanskje ikke det, fordi da hadde han hatt vett til å stoppe. Men han burde hatt vett til å ikke kysse kjerringa i utgangspunktet da så.... hehe... For meg er både kyssing & sex utroskap. (seff ikke "suss" på munnen, sånn vennskapsting)
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 6. mars 2008 Jeg er litt på gjerdet ang det med kyssing, altså. Vet liksom ikke helt hva jeg synes ang. det. Ser ikke på det som så veldig alvorlig, men er usikker på hvordan jeg hadde reagert hvis sambo hadde gjort det.
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #19 Skrevet 6. mars 2008 Klining er like ille som puling i mine øyne...for slike kyss er veldig intime...mange prostituerte vegrer seg faktisk for å kysse vist nok siden det er så intimt..
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 6. mars 2008 Oi, virkelig? Det ser jeg egentlig ikke på som like ille, for det er en ting som kan skje med et øyeblikks ubetenksomhet. Kommer det så langt som til pulings har man jo hatt god tid til å trekke seg unna.
MissBenz Skrevet 6. mars 2008 #21 Skrevet 6. mars 2008 Verken jeg eller min kjære kommer til å være utro. Ingen av oss er den typen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå