Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Husker ikke det der igjen jeg.. har 4 dager til termin og har vært plaget med sterke kynnere i lengre tid.. No har jeg noe som gjør vondt helt nederst i magen.. som kommer som tak på en måte.. kan dette være rier`???
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Kan være rier ja. Sist satt riene mine bare der, men det kan også være modning på gang... tiden vil vise - jeg også leter etter alle tegn som kan antyde rier.
hoppekropp Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Det er det jeg kjenner nå hvertfall, som kommer i tak hvert tiende minutt. kjenner ikke noe i ryggen noe særlig selv om jeg har hørt at man kan få veldig vondt der også.. og jeg tror jeg har rier nå
Nostalgi Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Sist jeg fødte hadde jeg bare rier nederst i magen. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Samme her, kjente det mest nederst i magen sist da jeg hadde rier. Jm la på varm rispute, ble IKKE noe bedre i det hele tatt hehe...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 Sånne rier har jeg hatt i alle svangerskap når fødsel har nærmet seg. Lykke til med fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå