Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Vasker dem bare hvis de er blitt skitne, og det er ikke ofte. Er ikke alle leker som blir vasket i det hele tatt. Hvis det er en bamse, går den i vaskemaskinen. Hvis det er vanlige plastik/gummileker vasker jeg dem i vasken med zalo.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg vasker dem heller ikke så ofte. Og gjør det vel på samme måte som deg. Har en venninne som tar med seg egne leker når ho kommer og syns kanskje dette er litt vel. Men alle er vi jo forskjellige.
r r r Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Harde leker får seg en tørk eller skylling under springen om de har blitt gulpet på - ellers ikke. Bamser og andre tøyleker vaskes i maskinen om de ser skitne ut eller har blitt sølt på. Ikke nødvendig å vaske lekene jevnlig.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Vasker leikane om dei har blitt gulpa eller spydd på eller noke sånn...Bamser/tøyleiker vasker eg i maskina om dei er skitne. Eg ser ikkje nødvendigheten ved å vaske leiker jevnlig....ungane skal faktisk opparbeide seg eit fungerande immunforsvar
LoveInMyTummy Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jeg vasker leker som har vært på golvet på et offentlig sted, ellers ting med gulp og matrester på.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 vasker dem kun hvis det er gulpet på eller noe.. ellers gjør jeg det ikke.. han spiser jo på alt.. får han tak i skoene våre så tykker han jo på dem også... Så jeg regner med at den kroppen tåler litt.. Ingenting er verre enn å ha det sterilt i hus og hjem.... (det betyr ikke at han spiser på skitne leker. Har normal renslighet i huset)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå