Gå til innhold

Var inne på føden i går


Panda'n

Anbefalte innlegg

Hadde regelmessige tak kvelden før, litt på natta, morgenen og fra ettermiddagen og ut hele kvelden. Er 35+1 i dag, og hadde 5-10 min mellom hvert tak i mange timer. Det var nederst i magen og korsryggen, og litt ubehagelig, ikke kjempevondt. Men et par ganger var det skikkelig vondt. Ble undersøkt, og livmormunnen var blitt myk (modningstegn), men den var lukket og lang. Jeg ble sendt hjem igjen, og sov dårlig i natt. Våknet av takene flere ganger. Men har sovet godt på formiddagen. Nå har takene begynt igjen, hvert 10. minutt ca. Fikk beskjed om at det ikke skulle være sånn, og at de kan gå over i rier, og da gjør de ingenting for å stoppe fødselen. Men de kan også gå over, noe de ikke har gjort. Hvis de ble plagsomme, og jeg ikke fikk sove osv. måtte jeg bare ringe og komme inn igjen. Får litt delte følelser, vil jo helst at gutten skal legge på seg en del mer, men gleder meg så til å bli ferdig også. Slitsomt hvis det skal holde på sånn i flere uker også.

 

Flere som har hørt at livmormunnen har blitt myk? Hvor lang tid tar det da før den åpner seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...