Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Datteren vår på 7 mnd trives ikke noe særlig på gulvet. Jeg føler liksom at hun må underholdes hele tida. Blir hun liggendes noen minutter alene så begynner hun å rope og sutre. Blir rett og slett sint virker det som. Noen råd? Noen som opplever det samme?
Mikkemafian Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Lilletrille på 5 mnd er akkurat lik for tiden. Trides godt på gulvet før, da kunne hun ligge i 30 minutter alene, men etter at hun har begynt å rulle mer, siste mnd har det bare vært kaos. Legger henne på ryggen 2 sek etterpå er hun på magen, begynner å uuule fordi hun ikke kommer seg noen vei, og så må mamma komm og snu!!!
wildberry Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 sånn har gutten vår vært hele tiden.. har begynt å sutre og skrike etter 2 minutter på gulvet. Veldig slitsomt nå er han 6 måneder og har begynt å krype. og da er det plutselig kjempegøy å være på gulvet.nå ligger han der store deler av dagen, og utforsker hele stua, følger etter meg overalt hvor jeg går kjempekoselig! så bare vent til hun klarer å komme seg litt rundt, da blir det sikkert bedre
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Det høres veldig ut som frustrasjon over at hun ikke kommer seg framover, ja! Sønnen min var sutrete til han var 8 måneder, men så begynte han å krype, og nå er hverdagen helt herlig! Vet ikke om det hjelper å la dem være sammen med barn som kryper, men sønnen min begynte samme dag som vi hadde vært sammen med noen litt større barn som krøp, og ei venninne av meg opplevde det samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå