Mamsen og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 før jeg ble gravid,så kjente jeg ikke noe til eggløsningen. Men nå etter fødselen så har jeg fått mensen igjen en gang. ca 14 dager siden. og nå føles det som den kommer igjen....eller er det eggløsningen jeg kjenner??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg kjenner stikkinger i den siden egget løsner fra når jeg har eggløsning.. Føles omtrent som når mensen kommer, eller når livmoren strekte seg i begynnelsen av svangerskapet.. Også får jeg sånn eggløsningsslim..
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 da er det nok det,for jeg hadde en utflod et par dager. kjentes ut som jeg hadde tisset på meg...hehe...
Mammasin Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg og har det sånn. Etter fødselen kan jeg kjenne eggløsningen..eller hvA DET ER:-) Snakket akkurat med en venninne om det og hun har også spiral så jeg trodde kanskje det kom av den..men det har sikkert noe med fødselen og gjøre. Iallefall så kommer det vondtheter i magen ca 2 uker etter mensen.
Mamsen og lillegutt Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 jeg har kobberspiral,men tror ikke den skal gi noen smerter...sikker EL
Finnerikkenick Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 har det akkuratt på samme måte. men er det normalt å ha sånne murringer i flere dager ved el? fryktlig irriterende.. har lurt på å gå å sjekke det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå