Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg åpnet akkurat en flaske med Imsdal vann. Det smakte veldig vondt, og nederst i flasken fløt det små partikler:( Noen som har opplevd dette med flaskevann? Fra nå av er det bare vann fra springen som gjelder.
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 ææsj...seriøst ? det har jeg aldri opplevd med kjøpevann..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Usj da.. Da hadde jeg tatt vare på vannet og tatt kontakt med produsent, og også butikken hvor det ble kjøpt, slik at de kan sjekke om det er flere flasker med samm problemet. Husker jo for noen år siden da det var white sprit på noen sånne flasker..
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 var det ?? å herregud ja ta varepå flaska og send den til imsdal med saftig klage..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har snakket med produsenten de ba meg sende inn vannet. Håper jeg ikke blir dårlig av det lille jeg drakk.
nickoline og supermann Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 hvorfor kjøpe vann på flaske? har dere dårlig vann i springen?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Enig med deg, bare dumt å kjøpe flaskevann. TV2 hjeper deg testet vann, og kom frem til at springvann som regel var renere enn flaskevann.
blittmamma07 Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 jeg fikk en pepsiMax forleden som smakte dritt. jeg ble kvalm hele kvelden etter å ha drukket litt av den. Men det verste var en gang da jeg skulle spise eldorado pizza. det var en tann i pizza'en ...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Så ekkelt! Jeg kjøper vann så og si hver dag og det har aldri skjedde meg... Send en klage eller kontakt Imsdal. De blir sikkert glade for å få vite om feilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå