Bonnie & Clyde Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg leter og leter etter symptomer, men finner ingen!!!!! At jeg føler meg trøtt kan vel ikke sies å være unormalt :-) Har selv IKM tirsdag 11. mars. Noen av dere andre som kjenner noe???
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hei hei:-) Ja symptomtråder liker jeg;-) Jeg har ikm torsdag i uke 11. Jeg også leter og leter etter symptomer uten å finne noen:-( Har sååååååååå lyst på!!!!!!!!! Har hatt MANGE symptomer de tidligere pp, men ikke de to siste. Hehe. Men leter og leter som sagt, og skal gi beskjed med en gang jeg finner noen;-) Måtte vi likevel være gravide!!!!!!!!!!!! :-)
muttepus Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 hei=) jeg har IKM tirsdag 11.mars også... men INGEN sypmptomer! 4pp på meg, har hatt flere symptomer de tidligere pp'ene når jeg ikke har vært gravid... hmmm... trøtt jeg og, men det er nok fordi jeg har jobbet litt mye i det siste... hehe!
Habby Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har IKM 13.mars (torsdag) og jeg har ingen symptomer. Finner ikke noe heller når jeg leter. Så jeg venter bare...
Gokkel 15pp Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Denne pp har jeg faktisk symptomer. Jeg har skikkelige ømme pupper, og dette er ikke bare innbilning for det nesten sprenger. Men dette er også det eneste symptomet da. Men jeg øyner håp, da jeg vanligivs ikke har symptomer.
Lillemy29 Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hei du. har ikm enten slutten av denne uken eller begynnelsen av neste uke(tror jeg) kanskje litt senere også. Kjenner jeg plages med ganske så vonde bryster. Jeg fryser mye, og er ganske ustabil i humøret for tiden. Men alt dette kan jo ha andre årsaker. Feks pms, eller bare det at man er så oppslukt av dette prøvegreiene. Men disse brystene er virkelig plagsomme. Det er ikke innbildning. Kjenner det er vondt når jeg går ned trapper, eller er i aktivitet. Vanskelig å måle "smerte", men tror kanskje dette er værre enn vanlige pms ømme bryster. But then again, går jo ikke å tenker på annet enn at jeg kanskje kan være gravid for tida.... Tok en CB digital test i dag (ettermiddag). Den var negativ. Men gir ikke opp håpet riktig enda kjenner jeg. Får vel prøve en test til om noen dager. Lykke lykke til!!!
leia81 venter gull nr3 Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 har ikm ca 13 mars. hadde tiligere litt stikkende smerte i høyre siden, men det er nå borte. en del utflod, går på do ofte, trøtt, litt "sliten" i magen når jobb dagen er ferdig å kan ta av meg jobb buksa... men utover det har jeg ikke noe konkrete symptomer på graviditet.... men lykke til allesammen =)
Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Har IKM lørdag 15. Har ingen symtomer bortsett fra trøtthet da, men det kan jo komme av ivrig prøving hver natt hi hi. Men vi får håpe at det dukker opp noen etterhvert på oss alle.
Bonnie & Clyde Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. mars 2008 Vi er jo en hel gjeng jo!!!!! Håper alle er flinke og gir tilbakemeldinger i helga. Morsomt å ha noe å flire av mens vi venter på at de neste dagene skal gå fort!!! Lykke, lykke, lykke til, alle sammen!!! PS! Jeg har fått kviser... Gjelder det???
TusseMor07&09&14 Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 Hei på dere:o) Så jeg er ikke alene om å jakte på symptomer...hihi... Jeg tror jeg har IKM 13. mars, men tror jeg hadde litt tidlig EL, så det er godt mulig det er noen dager før. Jeg har også hatt småsymptomer en stund nå... Har hatt mensmurringer i 2 uker i morgen. Er trøtt. Har blitt verre i bekkenet igjen. USTABIL i humøret. Småkvalm i tide og utide( forrigedagen og i går). "støl" og øm i magen. Men alle disse symptomene pleier å komme i forbindelse med PMS...hihi... så denne jakten er jammen ikke lett! Den ene timen føler jeg meg gravid, den andre ikke... ;o) ååååhhhh... dette blir spennende altså! Lykke til alle sammen!
Gokkel 15pp Skrevet 7. mars 2008 #11 Skrevet 7. mars 2008 Flere symptomer. Jeg har fortsatt ømme pupper, og jeg er kvalm og har halsbrann. Nå skal det sies at sønnen på snart 3 nettopp har vært igjennom en oppkastsjau. Jeg er sikkert bare smittet. Jeg har IKM tirsdag eller onsdag i uke 11 - hvordan skal jeg klare å la være å svi av noen tester i helgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå