sabeltann & pinky Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er på jakt etter en god, men liten vogn som tar liten plass bak i bilen! Har dere noen å anbefale??
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Teutonia Y2K har jeg. Den tar lite plass (men jeg vet ikke om den produseres lenger..?)
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Vi har bugaboo cameleon og er super fornøyde med den min kjære liker den vel (om mulig) enda bedre enn meg hehe.. Den tar veldig liten plass sammenlagt.
Galskapens overhode Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 easywalker classic tar i hvertfall liten plass og kan brukes til barnet er ganske stort.. (jenta mi brukte den frem til hn var nesten 110 cm, og da lånte vi den bort)
LegallyBlond Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Ikke alle trehjulinger nei. Tfk og easywalker tar veldig liten plass sammenlagt. Ellers så skal teutonia mistral, emmaljunga city cross og brio happy være de tradisjonelle firhjulingene som tar minst plass. Teutonia fun, emmaljunga city cerox og bugaboo cameleon er firhjulinger med svingbart forhjul. De blir også veldig små sammenlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå