Gå til innhold

Follotreff 28\3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en liten oversikt over hvem som foreløbig tror de kan komme den 28 mars.

Coscos

Vimsemor

Tebekaa

Maud

Fått med alle da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har glemt at jeg er med i ånden....

:-)

Skrevet

Jeg kan jo dessverre ikke være med, men jeg håper dere har tenkt å synge bursdagssangen for meg mens dere triller?

God tur :)

Skrevet

Klart vi skal synge!

2-stemt, minst. Og vi skal eksperimentere med å synge både Hurra for deg og Happy Birthday samtidig. Blir vi mange nok blir det nok et par versjoner i kanon også kan jeg tenke meg. Bursdagsversjon av "gikk en tur på stien..." Blir nok tatt for å være ko-ko, men det får så være. Skogens ro er nok uaktuelt uansett når skravleklubben er på tur;-)

Skrevet

Ja, stakkars fuglene når vi er ute på tur. Blir ikke mye ro for dem. Jeg kan dessverre ikke synge, men da blir det jo desto mer morsomt for de som skal høre på! Godt vi skal gå langt ut i skogen :-)

Skrevet

Flaks for gjøk og sissik trost og stær at de ikke har kommet tilbake ennå...

Skrevet

De kommer nok kjappere tilbake hvis dere synger om dem :)

Bra repertoar!!

Skrevet

Tji-hi:-) Takk! Blir nok bra dette her:-)

Og de som etterhvert skal prøve å finne ut hvor mange som har meldt seg på neste Follotreff vil få litt av en scrolle-jobb.

Skrevet

Vi har lyst til å komme, men kjenner jo ingen av dere fra før. Hadde vært hyggelig å ta en trilletur før 28.3, så hvis noen har anledning så send meg en PM. Trenger også adressen :-)

Skrevet

Jeg har ikke adressen til moomy, men har sendt deg en PM :-)

Skrevet

Hei Kine

Du er velkommen, men kan forstå det er hyggelig å bli kjent med noen først. Mulig jeg er særdeles treig nå, men hva er PM? Sender mail til dere om adressen:)

Skrevet

Moomy: PM = privat melding/mail :-)

Maud: takk for mail, sendt deg svar :-)

Skrevet

He he! Fatta det først litt sent:) Ja ja! Har sendt ut adressen til Maud bl.a så da er det i så fall bare å komme:)

Skrevet

Hei, hei,

Jeg er ledig for trilletur på førstkommende fredag. Noen flere?

Skrevet

Tur på fredag hadde vært hyggelig, men da skal jeg på tur til phantom-hulen og kan altså ikke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...