ZamZam Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Hoved imanen i landet jeg bor har gitt beskjed om at alle dansker skal tas pga karikaturene. De det gjelder har fått beskjed om å ta visse hensyn. Er redd for at de skal ta nordmenn også, siden alle vi i min lille familie er norske. Dessuten så er ikke alle her like utdannet om hvem som er hvem der opp i høye nord, spes innviklet blir det når det danske, svenske og norske konsulatet er sammen med alle flagene til tops ute.. Ble plutselig litt nervøs for at folk skal angripe meg eller barna mine pga noen tegninger bare for å ta noen... Håper også virkelig at alt er glemt om en to-tre ukers tid. Jeg var jo så fornøyd for to uker siden da jeg ikke så noe her nede pga disse tegningene så viser det seg bare at de er litt tregere enn de andre landene.. Det går sikkert upåaktet hen, men jeg blir litt nervøs av det..
Sivalur Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Nå ble jeg litt nysgjerrig på hvilket land du bor i... Men forstår det om du ikke vil svare. Høres uansett ikke noe hyggelig ut.....
ZamZam Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Bor laaangt unna Vil helst ikke ut med det nei, blir spent å høre på bønnen i morgen. er det noe spes som skjer i verden så pleier den som regel å høre ut som et lite tordenskrall, men hvis det ikke er noe så er det ganske beroligende..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Oioi,jeg er lettskremt og hadde holdt meg og mine lavt i terrenget!!Håper alt renner ut i ingenting...Pass godt på dere selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå