HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Var hos legen for ei uke siden, å han hadde henvist meg til tidlig UL fra før av, men jeg hadde ikke fått noe innkalling, så han skulle ringe igjen slik at jeg fikk den UL'n iløpet av et par uker. Det er da en uke siden å jeg har fortsatt ikke fått noe innkalling. Ringte ned til der hvor jeg tar UL for å høre med henne om hun hadde hørt noe fra legen min, men det hadde hun altså ikke. Dermed så flytter hun min ordinære UL fra 16 april og frem til 18 mars, slik at jeg skal få den sjekken jeg skulle hatt hvis legen min hadde gjort jobben sin. Men jeg kan da ikke ha ordinær UL når jeg er 14 uker på vei ? Vet ikke om hun gjorde dette pga ventetid eller hva, synes bare det er underlig, vil jo ha den "vanlige" UL'n rundt uke 18 også... Blei sikkert mye surr detta, men jeg skjønner fint lite
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Ring opp igjen og spør du. Syntes det hørtes merkelig ut at hun flyttet den ordinære UL til uke 14 ja.... Ring og sjekk slik at ikke den timen du skulle ha i april forsvinner for deg!
ambumamma Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 kan hende hun flytta den så du skulle få komme tidlig. er det for tidlig å fastsette termin ber de deg bare komme tilbake, så da får du jo to :-)
HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Men det sa hun jo, at den i april ville gå bort, at den liksom ble "flyttet".. synes hele greia er snodig, (dette var sekretæren da), men hun sa jeg skulle prate med UL legen eller min egen lege etter UL'n nå 18 mars for å høre når jeg kan komme igjen. De kan jo seriøst ikke ta ordinær UL på med når jeg kun er 14 uker på vei ! Det går jo ikke... Hmm.. Får nesten ringe legen min i morgen å høre med han hva som foregår..
Julie<3 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 rare greier. Da jeg fikk henviselse til tidlig UL så fikk jeg ett brev på en måte der det sto litt om følelsene min graviditeten og hvorfor jeg ønsket tidlig Ul.dette fikk jeg på dagen av legen min, etter dette ringte jeg en klinikk som ga meg en time så var dette ordnet, Skjønner ikke hvorfor noen leger skal være så vanskelige??!
Julie<3 Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 og for all del ikke la de "flytte" den ordinære ul timen din, fosteret forandrer seg mye på noen uker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå