Mamma2OO5 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg synes de fra hm er helt greie. Finnes noen fra polarn og pyret også, er de ålreite? Store eller små i str?
Mamma jei Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg synes amme-topper er bortkasta penger. Jeg bruker bare singlet under genseren. De kan jeg jo bruke når jeg er ferdig med ammingen også! )
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 jeg liker de fra h&m jeg. Har for så vidt bare prøvd de også, men jeg er fornøyd med de.. Men de kunne godt hatt flere typer der.. Mulig det er utvalget som er dårlig her da..
Mamma2OO5 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Ikke noe godt utvalg her heller gitt..
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg HATET ammetopper, ikke er de pene å se på og de koster mye mer enn hva de er verdt. Hadde 2 fra boob som jeg brukte på sykehuset, men fant fort ut at det var like greit å bruke topper med litt utrigning eller knapper foran
meg & to små vampyrer Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 De var ikke så mye i bruk nei. Men likte best de fra Boob som jeg kunne bruke til å trekke over magen mens jeg var gravid:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Likte dem ikke. Syntes jeg brettet ut hele puppen når jeg brukte dem i stedet for å bare ta den diskret ut under genseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå