Gå til innhold

Mister barnet ditt appetitten når det er sykt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini her har vært syk siste uka og har omtrent ingen appetitt...Nesten hver gang han er syk slutter han omtrent å spise helt. Synes det er dritkjipt og kjenner det jeg blir stressa av det. Noen som har tips om mat som er appetittvekkende og funker på deres små når de er små.. Her er trøndersodd på boks en vinner (er nok salt og godt):) Prøver så godt jeg kan og ikke mase med maten, men det gjør vondt i mammahjertet å se på den bleke, tynne stakkarsen min :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet er jeg redd. Eneste han har spist de siste dagene har vært noen kanelboller, noen mariekjeks og yoghurt. Ikke det mest næringsrike men det er det eneste han vil ha! Kanskje jeg skal prøve trøndersodd, hørtes igrunnen godt ut, men tviler på han vil smake noe nytt så lenge han er syk...

Skrevet

Ja det gjør de. Får stortsett i dem litt kjeks og yoghurt. Men heldigvis drikker de masse forde=)

Skrevet

Sorry for skriveleifene...funker på deres små når de er SYKE, skulle det jo selvfølgelig stå.

Skrevet

Ja, det gjør han. En liten forkjølelse er det som skal til for å fjerne apetitten hans helt.. Nå er han litt forkjølet, og siden søndag har han spist tilsammen 3 brødskiver, 1 bolle og en yoghurt. Er frustrerende, men så lenge han er blid og aktiv får det være. Verre når han er ordentlig syk og ikke spiser noe :(

Skrevet

Takk for svar :) Ja, litt bolle og yoghurt går ned her også.. Men mest av alt vil han helst bare gå rundt å holde på bollen uten å spise av den :( suuuukk. Heldigvis drikker han godt, det er jo tross alt det viktigste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...