LivetErEnLek Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Det er så deilig!!! Går til privat ul til kvinnedoktoren på nøtterøy og blir så godt ivaretatt. Alt så veldig bra ut, lille var perfekt i størrelsen, nakkefolden var fin og tynn, hjernen og alle andre organer så perfekte ut, så faktisk ut som en liten baby allerede :-))) Han ville ikke si noe 100% sikkert, men trodde det blir en liten gutt, noe jeg ögså tror. Skulle gjerne ha lagt ut bilder, men scanneren er ikke helt oppe og går om dagen. Er 11+6 i dag.
Zupermam Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Så gøy! Jeg går og venter på brev fra sykehuset ang time for tidlig ul selv.... åah det tar sånn tid!!
LivetErEnLek Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja, utrolig morro:-)) Har også hatt tidlig ul på sykehuset, det tar gjerne litt tid før man får time der. Uansett, liker jeg best å gå til privatpraktiserende, de har som regel mye bedre tid og jeg føler meg mye mer ivaretatt der. Lykke til når det blir din tur :-)
Mage igjen Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 HAr også vært på ultralyd i dag. Jammen er det moro å se de små nurkene!!! Legen sa til meg også at han trodde det var en gutt, og det sa han uten at jeg spurte, så jeg ble litt skuffet, for jeg ville ikke vite denne gangen. Har en gutt og en jente fra før, og jeg visste det på forhånd begge gangene med dem, så jeg hadde bestemt meg for at denne gangen skulle det være en overraskelse... men der kom han meg i forkjøpet... Men uansett, det viktigste er at alt ser normalt ut, og det kan jo være kjekt å vite hva slags klær jeg skal gjøre i stand også.. de blå eller rosa... )
villemo* Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Å så gøy! Jeg skal også til Kvinnedoktor på Nøtterøy til mandag. Han er fantastisk flink til å ivareta oss. flott mann! Jeg lurer på hvordan han kunne gjette kjønn så tidlig? Trodde ikke det var mulig jeg?
LivetErEnLek Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Trodde ikke det jeg heller, men det kan de vist, så lenge utstyret er godt nok. Men som han sa, er det ikke 100% sikkert. Uansett, har vært ute og kjøpt en nydelig blå sparkebukse i dag jeg *hehe* Får la være å ta av lappene, så jeg får byttet den dersom neste ul skulle vise noe annet.... Legen spurte oss først om vi ville vite, noe annet er jo dårlig gjort synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå