♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 men den er kanskje ikke så pålitelig i begynnelsen etter fødselen? Har bare hatt den en gang, men da kom den nøyaktig på dagen og klokkeslettet som før jeg ble ggravid... jaja.
Kaffemocca Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hmm. Min kom regelmessig med en gang. Du får vel nesten se det an litt og hvis den ikke dukker opp kan det kanskje være ide å ta en test=)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja, vi satser jo på to tette=) Men at det skal skje på første forsøk? hehe...
Kaffemocca Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Hehe, hvis det er planen er det jo bare gøy=)
lenej :o) Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 åh, så spennende da!! du MÅ ta en test jo! ):):)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Hmm, hvordan var det igjen?! For tidlig å teste i dag? Nei.... Må vel vente til i morgen tidlig...
selfangerkjerringa Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Du kan teste idag ja, men sultatet blir mest pålitelig hvis du tester på morgenurin - det er da hcg-konstrasjonen i urinen er høyest MEN du må huske å si fra åssen det går da! *spent*
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Ååå, da blir det testing i morgen da=D Hihi, gleder meg!!!!
lenej :o) Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 neeeiiii... *gjør det no* ikke hør på meg, eg e bare nysgjerrig...!
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Enig med lenej:o) gjør det nå Hvis du har cb trenger du ikke teste med morgenurin så lenge du skulle hatt mensen i dag.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Fra den dagen du skulle hatt mensen kan du teste når som helst på dagen Med cb kan du teste opp til 4 dager før, 4 dagen er det vel 59 % sjanse for at den blir positiv. Fra dagen du venter menser den 99 % sjans for at den blirpositiv (om du er gravid da vel og merke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå