lillebolla Skrevet 9. mars 2008 #26 Skrevet 9. mars 2008 Noen foreløpig aktuelle navn: Jente: Lilly (evt. Lilly Marie) Nora Signe Gutt: Tobias Jonas Eivind Vebjørn Johannes Ellers liker jeg også navnene Magnus, Fredrik og Jørgen, men de er allerede brukt flere ganger av venner/slektninger..
Smily82, prøver igjen Skrevet 9. mars 2008 #27 Skrevet 9. mars 2008 Her i gården har vi mange jentenavn, mens guttenavn er vi litt mer uenige om ;o) Her er noen av våre forslag... på forrige svangerskap, så var det hannah helt fra vi viste at det ble ei lita jente;o) Jentenavn: 1: Sara, 2: Sandra 3: Emilie 4: Isabella 5: Sofie 6: Malin Guttenavn 1: Nicolai 2: Oliver 3: Patrick 4: Michael
bomsa Skrevet 9. mars 2008 #28 Skrevet 9. mars 2008 Eg vil og være med på dette...:-D Jente: Frid Emely....eller med i.. Gutt: Karl odin he he..kom no på hva jeg ville ungene mine skulle hete da jeg selv var barn....Frid- Viktoria og Anna- Margarita...he he..litt artig å tenke på.
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #29 Skrevet 9. mars 2008 Guttenavn(ikke prioritert rekkefølge): Filip Noah Audun Nataniel Matheo Emanuel Jentenavn: Kaja Matilde Matilda(med engelsk uttale) Olivia Esther Mathea Erika Nora ble visst litt mer enn topp 3 da. og er veldig glad i dobbeltnavn, så blir nok det.
spent86Mod:) Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #30 Skrevet 11. mars 2008 Så mange bra navn:)he he..ser jo hva som intresserer folk:)Bra respons når man lurer på navn vettu!! KLem
muttepus Skrevet 11. mars 2008 #31 Skrevet 11. mars 2008 Guttenavn: *Nicolai *Olai *Lucas Olai Jentenavn: *Emilia *Sophia *Maria
lillegull08<3 Skrevet 11. mars 2008 #32 Skrevet 11. mars 2008 Jeg liker godt litt spesielle navn, men syns det er veldig vanskelig med guttenavn.... Men har nå noen på lista =) GUTTENAVN: Sebastian Kristoffer Elias JENTENAVN: Tiril Oline Madelen
spent86Mod:) Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #33 Skrevet 17. mars 2008 :)Har fastslått mine favoritter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå