Gå til innhold

Alt er mulig for den som tror:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Tenkte jeg skulle fotelle dere at det faktisk er mulig aa se disse to strekene komme..eller at det staar GRAVID med store bokstaver paa denne plastikk-pinnen hihi:) Min samboer og jeg har prövd i 3 aar...Og jeg har t.o.m gaatt paa slike pergotime tabletter i lengre periode,UTEN at noe skjedde..Saa jeg sluttet...Alle leger sa at vi var friske og fine,saa vi maatte bare ta tiden til hjelp da...Men kjaere vene 3 aar!!!

Mange netter ble brukt til aa tenke..undre...hvorfor skulle det ikke klaffe for oss da?

Vi la hele barne-önske paa hylla til slutt,og kjöpte oss en tomt og startet bygging av hus istedenfor..Tiden ble brukt til aa fly rundt og kikke paa matriale til drömmehuset vaart. I September i fjor kom ikke mensen til "avtalt" tid,noe som er veldig vanlig,men var bare to dager over og fikk ikke noen trang til aa löpe til apoteket.3 dager over tiden,og vi hadde blitt bedt paa fest,saa den morningen tok jeg en test, VERDENS PENESTE TO BLAA STREKER LYYYYSTE MOT MEG...Nei,testen maa vise feil tenkte jeg,ringte sambo paa jobb og fortalte han det,og han sa det samme,testen maa vise feil...Drakk ikke alkohol den kvelden..Dagen etter,paa kvelden,paa vei hjem fra jobb,kjöpte jeg en test til og tok den med en gang jeg kom inn döra hjemme,GRAVID sto det...Gud for en fölelse....

Dagen etter bar det til legekontoret,og tok enda en test,hihi...Joda,spiren satt den... 5 uker paa vei var jeg da:) Naa sitter jeg her 12 kilo tyngre...30 uker paa vei...10 uker igjen til vi faar möte mirakelet vaart,ei lita fröken....

Ikke gi opp jenter...Det blir deres tur ogsaa...Selv om det virker haaplöst... Tenker paa dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååååå for en herlig historie å lese!!!!!!!!!! Gratulerer så MYE med lille nurket ditt!!!!!!!!!!

Jeg kan nok ikke kalle meg sliter enda, er "bare" i 5. pp, men det føles lenge. Ikke så rart kanskje, har jo HÅPET i ca 150 dager. Føles lenge ihvertfall..Men bare helt fantastisk å høre at det klaffet for dere etter så laaaaaaaaaaaaaaang tid!!!!!!!!!! LYKKE LYKKE til videre:-)

Skrevet

Takk for oppmuntringen! Veldig kjekt å lese din historie, tårene bare trillet.... Vi har prøvd i 9mnd nå, og vårt høyeste ønske er å få et barn til!!! Håper vi er like heldige som dere!

Gratulerer så masse og lykke til med den lille prinsessen!!!

Skrevet

Måtte gråte en skvett nå. Gratulerer og lykke til på siste biten og med livet sammen med tulla! :)

Skrevet

dette var en kjempekoselig historie å lese. tok meg selv i å smile fra øre til øre=) gratulerer så masse!!

Skrevet

Så hyggelig historie!!!!!

Lykke til med vesle prinsessa!

Skrevet

Å så fantastisk! Gratulerer så mye.Gleder meg med dere:-)

Jeg vet med meg selv at jeg er altfor utålmodig og blir fort skuffet ang dette prøve "opplegget" når det ikke går. Men jeg har fra før den nydeligste gutten på 5 1/2 år. Han er mer enn jeg noensinne kunne drømt om få. Slik at jeg vet innerst inne at det er andre som burde stå "foran meg i køen" denne gangen.

Kjempeflott historie du fortalte oss. Trenger av og til noen som prikker en på skulderen og setter litt perspektiv på ting, når man er så altoppslukt i seg og sitt opplegg.

All verden av lykke til dere de siste 10 ukene, og kos dere så mye med babyen når den tid kommer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...