Gå til innhold

Flere som ser på i gode og onde dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha.. Har faktisk fulgt med sånn av og på i snart 10 år. Det er jo helt utrolig hvor dårlig det egentlig er:p syns det bare blir dårligere og dårligere. (jeg er jo så dum at jeg faktisk må se selvom jeg syns det er dårlig) :P Nå må de snart bli ferdig med marlena og alle disse drapa:P Huff! gleder meg til ungen kommer og jeg heller kan gå på trilleturer på denne tiden enn å ligge i sofaen og glane på tven!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vettu hva, har fulgt md sånn av å på i 10-12 år jg å :) utrolig hva dem finner på :) men med BL og SM så er det jo ikke mye å ta seg til rundt denne tiden av døgnet heeh.

Skrevet

He he ...... Jeg har også fulgt med på denne serien av og på de siste 10 årene :-) -Men det holder jo og se en gang i uka så er man oppdatert. Jeg pleier og se den på dansk tv 3 for der har de kommet en del lenger..............

Skrevet

jeg og ser på den danske. der har det jo tatt helt av, blir litt for dumt

Skrevet

Hehe flere som er like dumme ser jeg. ;-) Jeg ser på dansk tv 3 også...men nå er det så dumt att jeg må bare kutte ut hehe.. Vet forsåvidt hva som skjer også....gikk inn på nbc.com. og leste over historien. tragiske greier....kanskje jeg titter på det igjen om ett halvt års tid...tipper de fortsatt er på den øya ;-)

Skrevet

Helt grei serie igrunn, men de burde ha stoppet opp for maaaaaaange år siden, eller rett å slett fulgt litt med på andre serier å ikke dratt ting så forbanna langt. Det er som dere sier, se en episode i uka å du er fullt oppdatert. Er mye overdrevent og overnaturlig synes jeg. De kunne holdt seg til enkle handlinger å "progress", ikke det samme pjattet hver eneste dag. Men det er vel som med de fleste serier. Drar du de for langt har man ikke annet valg enn å vri de i den retningen i gode og onde dager er i nå, om man ikke er sinnsykt flink på å lage serier da. Best å gi seg på topp, noe de ikke har klart.

Skrevet

jeg titter også på den danske. å dn har gått over streken på dommhet altså.. det er så teit at jeg ikke gidder å se på mer.

Skrevet

jeg synes det er en fantastisk underholdende serie jeg:D ler godt av de elendige effektene deres etc. og hvis man har lest litt rundt serien, har jo alle de involverte rimelig mye selvironi på alt som foregår i Salem!

Hehe...det redder en sykemeldts dag!

Skrevet

Jeg så på I gode og onde dager i år 2000, da jeg gikk gravid første gangen. Jeg så nok litt på det av og til et par år etterpå også. Første gangen jeg så det var høsten 1999, det første jeg la merke til var en mann i serien som het Toni Dimeera, han hadde fått en dødelig sykdom. Og så kom hele dramaet med John Black som ble beskyldt for å ha skutt Toni, men sannheten var at Toni begikk selvmord men la skylden på John fordi han ville hevne seg på John som hadde overtatt dama hans (Kristin). Etter hvert så ble Marlena og John sammen igjen og Kristin forsvant ut av Johns liv. For å ikke snakke om Stefano Dimeera som var den store skurken i serien, alt han fant på. Og så husker jeg godt dama som het Hope, som ble borte en stund og som alle trodde var døde men ikke død likevell. Ho hadde blitt borte ute på skitur i snøvær, men så ble ho reddet av en mann som tok henne til fange. Langt om lenge fant mannen hennes Bo henne, men han som hadde holdt henne fanget ville da drepe både Hope og Bo. Jeg husker at han som holdt Hope fanget hadde lapp for det ene øyet, han sa at Hope måtte lide for det resten av livet for det ho hadde gjort mot øyet hans. Hva Hope hadde gjort mot han før vet ikke jeg, det måtte ha skjedd før jeg begynte å se på serien.

Jeg syntes det var litt artig å følge serien en stund, men sånnen såpeoperaer drøyer ut i det uendelige, det tar så lang tid før de får vite svaret på det du lurer på og det blir så urealistisk handling etter hvert at til slutt så gidder ikke jeg å følge med. Men jeg tenkte på det her nylig, at jeg lurer på hva som foregår i I gode og onde dager nå. Hvem lever og hvem er døde som var med i serien før? Lever Stefano Dimeera ennå i serien eller er han skurken der endelig død? Lever John ennå?

Skrevet

hehe

jeg er helt hekta:p

Har fulgt med i rundt 10 år, nå har jeg droppet de norske, og laster ned fra USA... da kan jeg se de når jeg vill....

også ligger de ca 4 år førran oss;)

Noen ganger er det så spennende at jeg MÅ se de med en gang jeg laster de ned, andre ganger ikke.

Nå har jeg 9 episoder på PC'n jeg ikke har sett enda....:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...