Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 hun er av den typen somm tar seg godt til rette OVER ALT! hun viser ikke hensyn til andres hjem og privatliv, og legger seg gjerne fyllesyk på sofaen foran tven i stuen din og blir liggende der resten av dagen...og ser ikke problemet med at hun ligger der når sambo f.eks skal se en fotballkamp. ( den episoden skjedde en gang hun sto uttafor soveromsvinduet våres en lørdagsmorgen TIDLIG, og hylte og skreik, grein og sutra, og ropte på meg...jeg hadde ikke annet valg enn å slippe henne inn, for å spare hvertfall naboene fra å våkne opp fra sin herlige nattesøvn grunnet all støyen hennes) hun lå HELE dagen på sofaen å ynket seg( til og med år jeg var på JOBB!! og kun sambo var hjemme..han følte seg helt dust..kjente henne nesten ikke) gikk i dusjen å brukte nesten halve balsamflaska( av typen som koster 200kr stk!) slengte håndkle på gulvet etter seg, brukte MIN sminke, gikk å forsynte seg i mitt klesskap, og tok seg ordentlig til rette. Hun ordnet seg noe mat, og til slutt gikk hun ut på byen..uten å takke for ting og tang! dagen etter kom hun igjen, men da rævkjørte jeg henne litt utpå ettermiddagen, og ga henne klar beskjed om at hun kunne ikke ligge her å dra seg, jeg og sambo ville ha privatliv!! så hadde hun lånt klær av meg da. ødelagt en helt ny genser(jeg hadde ikke tatt kjøpelappen av engang...) og gadd aldri å komme med dem til meg. så hadde jeg et par sko som var hennes, disse lå i et skap som jeg har på jobb, der har hun bare gått inn, tatt seg til rette, g hentet ut skoene fra MITT skap, på MIN jobb.. uten å legge fra seg alle ting hun hadde lånt fra meg, uten å gjøre opp for genseren som hun ødela....uten i det hele tatt å si fra at hun gikk inn der. Forbanna flusse! at det går an å være så respektløs for andres private saker og privatliv! ååååååhhhhrr!
Ikkelektuell Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Har mange stygge ord som passer her. Vil du låne noen?
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 ja, kan du? på forhånd takk bærkorg måkeskrik.
Ikkelektuell Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Send meg en PM, så skal du få dem. Vil ikke pusse på meg moderator eller damer over de tredve.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 He he. Morsom du, Bærkorga! HI, Hvis hun er en eks-vennine nå så er vel egentlig problemet løst, håper jeg. For en slubbertjente!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 HI her. Det er ikke så veldig lett å bli kvitt henne, da hun nylig er blitt samboer med en felles kompis av meg og sambo. Hun driver dessuten å ringer til min samboer, og slenger en hel masse dritt om meg, og at hun skal komme å banke meg hvis jeg ikke skjerper meg( dvs, slutter å si min mening...det var nettop det jeg gjorde, jeg kallte henne respektløs, fordi hun gikk å rotet i mine private saker.) Hun er bare så forbanna tverr og manipulerende, og prøver å fremstille saken som om det er JEG som er den store dritten her, og det irriterer meg så kraftig. Og jeg blir ihvertfall provosert når hun "truer" samboern min om at hun skal komme å banke den gravide dama hans. Jeg tenner som faen på alle plugger og kaste henne i ei kjøttkvern.!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #7 Skrevet 7. mars 2008 skulle ønske jeg kunne kaste henne i ei kjøttkvern, skal d stå blir litt reven med her!!! åååhr! møkkakjerring!
Patetica fåkksi Skrevet 7. mars 2008 #8 Skrevet 7. mars 2008 Naar det gjelder trusler kan du alltids gaa til politiet om du syns det er ubehagelig at hun sier slike ting. Alt det andre; du trenger ikke en saann en i din vennekrets, saa bare kutt kontakten. Hun har vel ikke nökkel til huset ditt? Og hvordan i alle dager kom hun seg inn i skapet paa jobben din, har ikke slike ting nökler? Uansett, kutt henne ut, om hun fortsetter aa komme paa natta med jungelbröl kan du ogsaa ringe politiet. Og en kommentar ang. det med de over tredve; alle under 26 lar seg terge for intet, alle over 26 hisser seg voldsomt opp uten grunn.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. mars 2008 #9 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er veldig enig med det Balooa sier over her. Alt virker verre jo mer du forteller! Truer hun deg via samboeren din? I såfall så må han jo ta klar avstand til henne, og gi beskjed om at slik atferd er fullstendig uakseptabel,- evt. vurdere en politianmeldelse. Og hun bor sammen med en kompis av dere? Hva slags kompis er dette? De høres ikke spesielt siviliserte ut! Jeg trenger ingen slike i min vennekrets, i hvertfall. Kanskje samboeren din ikke helt har fortsått hvor alvorlig dette er, og i såfall burde du sørge for at han forstår det. Heldigvis høres hun ikke smart nok ut til å være noen stor strateg eller manipulator, så om du får dokumentert noen av truslene hun kommer med så er det sikkert over og ut for henne, vil jeg tro. Nå hisset jeg meg voldsomt opp, merker jeg! He he. Nice one, Balooa!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #10 Skrevet 9. mars 2008 dem har ikke vært sammen lenge ser du, kompisen våres og hu her møkkadama...Kompisen våres er sinnsykt forelsket, og hun har greid å tvinne han rundt lillefingeren å få han med på å flytte sammen med henne( da de ble offiselt"kjærester" for kort tid siden, var denne damen på desperat jakt etter sted å bo, men hadde ingen å flytte sammen md, og ikke råd til å bo alene, derfor campet hun rundt omkring...hun var da også faktisk "kjæreste" med en annen mann...) Dette gjør det jo ikke mindre provoserende for meg, at hun driver å utnytter situasjonen med min kompis ved at han er så blindt forelsket i henne...jeg vet ikke hvilke følelser hun har for han, men eksen hennes hadde såvidt forlatt sengen hennes før hun inviterte kompisen min i bingen...jeg synes bare det virker littegranne ufølsomt.. føler det er snakk om en grad av utnyttelse her. og det utgjør jo toppen av kransekaka! det skulle nesten vært skuddpremie på henne.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #11 Skrevet 12. mars 2008 Dette hørtes nesten ut som min tidligere venninne. Finnes tydeligvis flere av den av den rasen der :=)
babygullz <3 vilde Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Høres ut som det er lite man kan gjøre med denne "venninnen". Kanksje du skal snakke litt med kompisen din da? Om de ikke har vært sammen så lenge, og det er en god kompis av deg, så har han vel kanskje nok i hodet til å i allefall høre på hva du har å si? At dama hans kommer med trusler og oppfører seg som en 14åring mot en av hans venninner burde jo ikke være så veldig populært? Jeg hadde iallefall satt sambo på plass om han drev på sånn med noen av mine kamerater/venninner. Det er ikke akseptabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå