Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner ikke med at dette er skadelig for småen visst jeg ikke får skyhøy feber. Stemmer det ikke sant?

Tar ikke noe annet enn nesespray til natten, og tok 2 paracet når jeg hadde feber. (vet at paracet ikke er skadelig) Så lenge jeg ikke har infeksjon i kroppen er det vel bare å holde seg i ro til en blir frisk ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nettopp hatt infulensa jeg...har tatt paracet i flere dager, men ingenting skummelt skjedd...god bedring:)

Skrevet

Helt riktig:)

Jeg er selv i uke 39 og har fått influensa. Har hatt feber og ringte legen og han sa at jeg skulle ta paracet og ta det med ro. Så det er nok bare å slappe av:) men nesespray tror jeg du skal være litt forsiktig med, jeg har brukt nesespray for barn for den er ikke så sterk. God bedring:)

Skrevet

nesesparayen ja...er derfor jeg kun tar om natten,liker ikke å ta den men MÅ bare om natten, er jo potta dett i desen. Tihi... Hjelper den til barn like bra som den til voksne?

Skrevet

Nå hater jeg å ta nesespray og tar det bare hvis jeg virkelig må men den til barn har i hvert fall hjulpet for meg. Har hørt at saltvann skal være ett enda bedre alternativ da:)

Skrevet

Isja med saltvann... Må koke selv om den skal virke for den på spray på apoteket hjelepr ik på nesen min. Tihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...