Gå til innhold

Til dere som har barn fra før...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor tidlig kunne dere dra fra de for å dra på en lang weekendtur feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en skikkelig hønemor så mine barn var "gamle" første gang jeg var borte fra de. Jeg liker ikke å være borte fra ungene mine, og vet at det er gjensidig, selv om vi nok har godt av det alle parter innimellom.

Tror du må føle på dette selv. Vet av flere som har tatt seg en weekendtur når barna har vært 8-9 mnd gamle. Det hadde ikke jeg greid, men ser at mine venner som har gjort det, kommer "friske og opplagte" tilbake fra turen.

Skrevet

Ja tenkte litt på når han var 8-9 måneder gammel jeg også. Men får jo se på hvordan jeg føler det når han har blitt født da. Er jo ikke sikkert jeg klarer å dra fra ham så fort:)

Skrevet

Hun var 6mnd når hun lå over 1 natt hos besteforeldrene førstegang.Vi skulle i 30år dag,men jeg hadde det ikke kjekt savna tulla mi.

Skrevet

Det kommer nok ann på foreldrene hva man kan og hva man gjør.

Jenta vår sov borte uten oss for første gang da hun var 1 år og 9 mnd. Det var kun for en natt. Siden da har hun hatt to helger på to netter hver der hun har sovet borte uten oss. Hun er nå 2,5 år.

Skrevet

vi reiste på weekendtur til et vennepar da vår datter var 5-6 mnd...

Men har et veeeldig godt forhold til mine foreldre, å stoler heeelt og fullt på de...Så for oss var det ingen problem å reise så tidlig..Eneste var at jeg ringte sikkert i eeeninga for å høre om det gikk fint da...rart når de plutselig ikke er med en hele tiden...

Men hadde ikke gjort det hvis ho måtte være hos noen andre....

Er noe spesielt med mamma og pappa..:P

Nå har jo jeg selv vokst opp hos de, å ha ingenting å klage på..

Men hadde ikke levert ho sååå lita til svigers en hel helg nei...

Men tror også dette har litt med alder på foreldrene å gjøre...

Vi er unge å liker å finne på ting...Forstå meg rett nå.....

Ikke at de over 30 ikke liker å finne på ting, men man er jo i forskjellige faser av livet selv om man er foreldre alle sammen....

Skrevet

Vi (jeg og BF) elsker å reise og kommer nok til å ha ham med ganske så mange steder, men kan jo være sundt å få litt tid for seg selv også. Er jo hos mine foreldre eller hos min svoger og svigerinne som han i så fall skal være hos og de stoler jeg jo 100% på. Vi passet nevøen til mannen min når han var 7-8 måneder og de dro på weekendtur til Paris og det gikk jo helt fint.

Men som sagt, får se hvordan det blir når jeg har født, ikke sikkert jeg har lyst til å dra fra ham med det første;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...