Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte to mammabukser i L på H&M (slike med elastisk stoff rundt magen). Til vanlig bruker jeg 42 i bukser, og tenkte at da må jeg ha L. Da jeg prøvde dem satt de fint, men når jeg bruker dem er de alt for store rundt låra, og rundt hofta. Skikkelig irriterende. Nå er jeg i uke 21. Vil hofte delen bli strammere ettersom magen vokser? Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De buksene burde egentlig passe meg fint. Legger på meg over rompe og lår når jeg er gravid. Forrige svangerskap måtte jeg ha nye bukser underveis, da jeg vokse meg ut av dem. Har selv ikke vært fornøyd med passformen på HM buksene. Syntes også de ble for vide både oppe og nede og akkurat passe på magen.

Skrevet

Jeg har ikke noe godt forhold til eller god erfaring med buksene fra HM. Derimot har jeg både 2wear-bukse og en som er merket ToBe, Valja som jeg er kjempegodt fornøyd med! De har jeg kjøpt i en mammatøybutikk på Gjøvik.

Skrevet

Jeg har også kjøpt slike bukser på H&M, og er kjempefornøyd. Men de utvider seg litt når jeg har brukt dem mye, men sitter som ett skudd igjen når de er vasket. Og det elastiske magebåndet er behagelig siden det ikke strammer. Jeg har bare fått komplimenter fra venner og kjæresten min når jeg går i disse buksene. Men alle er jo ulike i kroppsform, og magene er jo varierende i størrelse, så det vil nok påvirke hvordan buksene sitter.

Ellers anbefaler jeg alle klærne fra BOOB!

:-)

Skrevet

Buksene fra Zara da? Noen som har prøvd de? Jeg har ikke prøvd selv, men de ser kjempefine ut. Veldig fine i vasken og lommene ganske tett sammen bak, slik at man virker smalere over rompa. Men har som sagt ikke prøvd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...