Gurine Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Håper jeg slipper å mase på deg hver måned, mulig jeg legger drømmen litt på hylla en periode hvis det ikke skjer noe denne måneden:) Du har spådd meg flere turer og tror det kan klaffe med en graviditet med en gutt nå i mars. Ser du fremdeles dette? Jeg har nok el en eller annen gang denne uka, og ikm rundt den 20 mars. Jeg er født 18.11.75 Sambo er født 04.02.75 Vennlig hilsen meg
Mamalari Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Får fortsatt opp mars:) Så tror det klaffer nå. Håper det jeg får opp stemmer, så det sitter denne gangen:)
Gurine Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Ja det blir spennende. Ser du fortsatt gutt? Har ikke hatt sex så ofte, og vet ikke når el er, har ikke så lyst til å teste for jeg synes det blir for mye stress. Men koselig om det blir en spire
Mamalari Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Litt usikker ang kjønn nå, men får fortsatt opp gutt. Men ikke like sterkt som før. Så lenge man har sex så er sjangsen der. Er jo de som bare hatt sex en gang i løpet av perioden, og det klaffer for. Blir spennende og se:)
Gurine Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Skriver i hvertfall under på den Da jeg ble gravid med jenta vår sist, hadde vi egentlig tenkt å vente med å prøve fordi vi var litt lei, så vi hadde sex bare en gang den måneden, og jammen ble jeg gravid Har veldig lyst på gutt, siden både jeg og søstra mi har to jenter hver, men er litt innstilt på at jeg og sambo bare vil få jenter, så blir glad uansett. Tusen takk Mamalari, kommer med oppdatering mot slutten av måneden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå