Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Sov sikkert med den der en time og fikk noen røde merker på magen etterpå, som er der fortsatt nå ca en time senere. Kan det være noe fare for at babyen/fostervannet har blitt veldig varmt, tror dere?
maiprinsen Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Har nok gått bra skal du se. Jeg sover ofte med varmepakninger pga revmatismen min. Småen er med på å regulere varmen selv nå vil jeg tro. At du ble rød er nok bare pga varmen du har hatt mot huden din. Så bare nyt varmen du....gjør godt mot sliten og vondte muskler. MEN du trenger kanskje ikke å "overdrive" å ha varmen hele natten igjennom, men regner ikke med at du står opp flere ganger for natten å bytter vamrenflaske!? ;-D
Ladybird82 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg hadde en slitsom natt med veldig vonde kynnerei uke 32. Snakket med føden og de anbafalte en varm dusj og så prøve å sove med ei varmeflaske inntil magen. Magen ble mye bedre den og kynnerene roet seg og jeg sov godt resten av natta. Dagen etter var jeg i fin form, -og har heldigvis ikke hatt så vondt i magen igjen. Så det skal nok gå bra, men jeg anbefaler at du har trekk på varmeflaska. Jeg har flanelltrekk og da blir den ikke så varm, heller myk og god Og så trenger man kanskje ikke ha kun varmt vann i den heller, bare sånn at den kjennes varm uten å være brennheit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå