SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Lurer på det samme, føler alt går rett vest om dagen:( Farga håret og greier men føler meg enda som en dass. Noen som vet om andre tips?
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Ta en "spa-dag" hjemme. En god og lang dusj eller et deilig bad. Barber det du greier (regner m magen er litt i veien på de fleste), smør på en god selvbruningskrem, og bruk litt tid på å sminke deg. Etter å ha dullet litt m seg selv, så skulle dette iallefall hjelpe litt på de fleste:-) Vi må bare prøve å holde humøret oppe så godt vi kan!:-) Ha en fin fin dag!
Mammaen til Turid Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 - en lang varm dusj med såpe som lukter deilig.. - barbering av legger - ansiktsmaske - hårmaske - en god deoderant - en litt "luksus" body lotion - kanskje t.o.m. nytt eller litt småsexy undertøy..? (det gjør underverker ihvertfall for meg med en ny truse innimellom.. *flire*) - kanskje litt sminke..? - litt "pene" hverdagsklær - litt parfyme for å avslutte det hele etter en slik behandling føler jeg meg ganske så fresh ihvertfall.. =) prøver å få det til slik flere ganger i mnden...
Ladybird82 Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg drømmer om at min kjære samboer kan ta seg litt av meg... At vi kan dusje sammen og så kan han massere meg og smøre meg inn med body lotion etterpå. Evt hjelpe til med litt hårfjerning. Men han er nok absolutt ikke typen til det Men kan jo kanskje spørre likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå