Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Vil liksom ikkje synke heilt inn,men da er sant...To test ier og dei viste tydelig positiv,den eine meir enn den andre med 1 1/2 dag i mellom,sterkest på kveldstid faktisk!!!!heeeeeeilt utruleg... Gravid og i da heile,men utan nokon plagar foreløpig. Antydning til humørsvingningar idag,stikke litt i puppene av og til og litt oppblåst heilt nederst i magen føler eg,(nesten so den har vokst litt,men bare at eg kan "sjå" og føle da...) Dette er rart,men KJEKT:-) Rekna med da synke inn etterkvart.hihi.......
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Hihi...gratulerer så mye!! Tar ofte litt tid før sånt synker inn Men det blir nok kjempebra etterhvert! ) Håper du får et fint svangerskap! ) Når er termin forresten?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 12-18 november ein gang,ikkje heilt sikker;-) Akkurat no føle eg tida sneeeegler seg av gårde,hihi......
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Grattis så mye med den lille spiren :) Morro at det blir endel november bebiser, da kan vi følge hverandre gjennom hele svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå