Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Noen av dere andre som er hovne "nedentil"? Har gått på penicilin pga.urinveisinfeksjon, men ellers skal det ikke være noe galt med meg. Har 7 uker igjen, har ikke sex lenger, så kan ikke være hoven pga.det heller. Klør litt, men klør meg ikke så mye at jeg kan være hoven pga.det. Ekkelt å spørre min middelaldrende mannlige lege om, så jeg prøver anonymt her..
Mammaen til Turid Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 er hoven i skjeden ja.. det har jeg vært bortimot hele svnagerskapet... opphovne slimhinner er vanlig.. har det samme problemet i nesa...
sweetsquirrel Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jada, jeg er også hoven. Tror det er helt normalt og ikke farlig på noen måte.
Katharina88*Angelica08 Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 JaHA! jeg er hoven jeg å.. DEN bollemusa;) hoho
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har også vært det så og si hele svangerskapet. Ibegynnelsen kom å gikk det, men nå er det vist kommet for å bli:-( Åreknuter kalles det vell...? Av og til er det tom vondt når jeg skal på nr 2, for da må jeg presse litt.....au......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå