Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Lurer på om noen av dere sluttet tidligere å løpe på toalette da dere var med tvillinger sammenlignet med enlingersvangerskap.Livmoren vokser jo raskere med tvillinger å slutter dermed å trykke på urinblæren? Noen som har opplevd dette?
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Syntes jeg aldri har gått hyppigere på toalettet enn nå jeg... Er snart 26 uker.
2x babyline 21.05.08 Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jeg er 29 uker nå, og de siste par ukene har jeg faktisk fått sove natta gjennom ganske mange ganger uten den tidligere obligatoriske doturen... Det er en god ting! Ikke at jeg alltid sover så kjempegodt, men jeg slipper nå iallfall å karre meg ut av senga...
Pluttiplutt Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 går på toalettet hele tiden jeg. føles det ut som. har ike sovet mer enn 2 timer i strekk på jeeg vet ike hvor lenge;) men det er nok veldig individlet, og har sikkert noe sammenheng i hvordan de ligger i magen og skulle jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #5 Skrevet 7. mars 2008 Jeg er snart 17 uker på vei, og løper på toalettet hele tiden. Er oppe iallefall 4 ganger pr natt. Tror grunnen er at den ene tvillingen ligger langt nede i bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå