Gå til innhold

Snakker om å drite i morra si.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skifta på minsta her...hadde henne sittende i fanget et øyeblikk uten bleie siden jeg skulle ta på enne en ny up &go...og der

dreit hun jaggu i fanget mitt.. 2 1/2åringen syntes det var hysterisk morsomt tydeligvis for hun ligger fortsatt på gulvet her å ruller seg i latterkrampe...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.... Bra humor på henne da....

Skrevet

Hihihihihihi;) *fniser* =) Luringen!!! Her har tuppa bæsja på pappaen også når hun var lita...=)

Det begynnte med at hun hadde hatt magetrøbbel noen dager, så plutselig når bleia kom av på stellebordet, bæsja hun utover hele stellebordet!!!

Etter å ha vaska henne og stellebordet, ber jeg pappaen ta henne så jeg kunne finne fram nytt håndkle osv.. Plutselig kjenner pappaen noe vått på armen, trodde først det var gulp .. men der hadde hun jammen meg bæsja, og endte med å bæsje utover hele han og på gulvet hahaha:D Jeg sto bare å lo som jeg rista!

Til slutt endte dem begge to inni dusjen;)

Skrevet

Ser for meg jenta di med latterkrampe ;-)

Skrevet

Hahaha,, alt man skal måtte gå gjennom som mor :) :)

Har blitt bæsjet på opp til flere ganger her i huset også.

Husker særlig en gang når hun var bitte bitte liten og hadde sånn skikkelig mm bæsj, det var IKKE det beste jeg har vært borti hehe ;)

Skrevet

HAHAHAHA *ler rått*

Leste overskrifta og tenkte at nå er det en av ungene som ikke hører på mor. Men at du mente bokstavelig hadde jeg ikke trodd.

Har opplevd noe av det samme jeg og, når guttungen var noen mnd

Skrevet

hehe...beste var utrykket i ansiktet på minsta på 10 mnd....hun så skikkelig overraska ut og titta ned i fanget mitt og så gliste hun og sa: Ææææææææææssss...hehehe....2 1/2åringen måtte jo dele dette med storebror da han kom hjem fra skolen: Eaaah ( Leah) BÆSJA fange mamma!!! *fniiiiis*

Jaja..snakker om "risiko-jobb" :-DDD Trøster meg med at det ikke var den suppa det ofte er til vanlig i det minste... AMEN! Bæsj i sofaen hadde vært verre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...