heisand? Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 hvor gammel var din/dine unger da du hadde lyst på nestemann?
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Under en mnd! Eller, hadde vel ikke akkuat lyst å få en til, men bli graivd og føde, kunne gått gravid noen år da, til det hadde passet med en til:P
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Når prinsessa vår var 3 mnd fant jeg ut at jeg var gravid med prinsen vår. Det var ikke planlagt, men veldig koselig da.. Nå er han blitt 7 mnd , og må innrømme at jeg har ille lyst på en til ... Men får vel vente litt tror jeg ...
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 jeg hadde lyst på lenge før vi begynte å prøve på nr to. ventet jo fordi vi ikke ville ha alt for tett heller. men syntes alderen 2-3 år i mellom er veldig fint da. Så er gravid med nr to igjen nå og det blir 2,5 år i mellom. ville ikke ha mer enn 3 år i mellom mine da. men det ble det nå ikke heller..=)
En Prins + Prinsesse Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 jeg hadde veeldig lyst på en til når gutten min var under 1 mnd.. hehe.. men må bare klare å vente litt.. tenkte kanskje å prøve igjen til sommeren! da er gullet 1 år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå