LinnPinn | Høygravid | Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Nå har jeg vært syk i noen dager.. Konstant hodepine, kvalme og stikinger i magen. Var hos fastlegen min i går, og hun spurte først om jeg var blitt gravid, men ettersom testen tidligere i uken var negativ, måtte jeg bare si nei Og legen hadde da en annen diagnose som kunne være tilfelle, nemlig migrene. Fikk en migrenetabablett, og om den ikke hjalp, måtte jeg kontakte legevakta, for hun hadde ikke tid til noe mer i dag, pga babykontroller. Et hint? hmm, hehe.. Jeg havnet på legevakta i går kveld, med litt mindre hodepine, men sterkere magesmerter og kvalme, men legen bare konstanterte med at det var hodepineanfall og ikke noe mer enn der. "Her har du tre sterke tabletter, som får deg til å sove".. Jaja.. Sove greier jeg på egenhånd, men men.. Er så trøtt og sliten om dagen, kunne sovet i en måned i strekk, det er jeg sikker på. Samboer skal innom apoteket og kjøpe test i dag, men får vente med å bruke den, se om menstrasjonen dukker opp i morgen. Pleier som regel å få den på dagen, så da er det bare vente å se. Innbiller meg også at jeg har fått større bryster, men det er vel litt tidlig? Eller kan det være menstrasjonen som gjør meg et puss.. Usj, er jo så håper på at jeg kan være gravid.. Blir jo nesten gal av å gå å kjenne etter tegn på at det kan være en spire. Til og med samboer har begynt å bli helt gal etter å finne tegn.. Dette er bare vårt andre forsøk på å få spira til å sitte. Forrige gang vi prøvde, var vi så febrilske etter å få det til, men denne gangen tok vi det mer med ro.. Og tror jeg traff eggløsninga ganske sikkert.. Er jo lov til å håpe.. Men menstrasjonen er jo ventet i morgen, håper så inderlig at den ikke kommer altså.. Har så lyst til å bli mamma!!! ;D
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 6. mars 2008 hmm, dette ble vist en død link....
Habby Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Sånn er det når man nærmer seg ikm..går rundt å kjenner etter i kroppen. ALT virker som symptomer..hehe så du er ikke alene.. jeg venter ikm neste torsdag...et pp har aldri virket såååå lang som denne. Men har jo ikke noe valg enn å vente!! Jeg ønsker deg lykke til og håper du tr holder seg unna imorgen og du tester positiv
prins06+2til Skrevet 7. mars 2008 #4 Skrevet 7. mars 2008 Spent har du testet igjen i dag eller har tr kommet. kjenner meg igjen i jakten på symtomer hehe
LinnPinn | Høygravid | Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2008 TR har ikke kommet :D:D Meeeen, testen var negativ.. Så får vente noen dager til med å teste igjen. Skal til legen senere i dag, pga hodepinen, så da skal jeg spørre om hun kan ta en blodprøve.. Billigere det enn å gå amok med disse hjemmetestene, hehe Noen andre som har IKM i dag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå