HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Skal på omvisning på fødeavdelingen i dag.. Det er jo åpent for alle så jeg blir nok ikke alene, men, det jeg lurer på.. Tror dere jeg kan snappe opp jordmor etterpå å få henne til å lytte fort på meg ? Enten med trestetoskop eller doppler ? Har hatt litt blødning tidligere å brunt etterpå, nå har det ikke vært noenting siden lørdag, å plutselig kommer det litt brunt igjen. Fikk jo konstantert på lørdag at alt var ok, men jeg klarer bare ikke å slappe av jeg Synes dette er innmari tøft å gå imellom, blir jo redd av hver minste ting...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 de brune som kommer er bare litt rester fra blødningen....ikke noe å være redd for...jeg vet at man blir litt redd for jeg har hatt mye blødninger selv men nå vet jeg at de ikke er farligt...lykke til på omvisningen
HøstBaby <3 Elias Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 Synes bare det er så skummelt, siden selve blødningen var jo for 2 uker siden.. Vet at det er gammelt blod som kommer ut, å jeg har jo fått beskjed om at jeg ikke skal bekymre meg, men når det har vært et opphold siden lørdag, å plutselig kommer igjen, da kan jeg ikke noe for det.. Er førstegangs å veldig bekymret av natur desverre..
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 JM sa til meg at jeg måtte bare ringe hvis jeg lurte på noe, det var mye bedre enn å gå og lure. Selv det sikkert er helt bra med deg og den lille, så er det ingen ting som er bedre enn å få det bekreftet! Spør da vel, det verste som skjer er at de henviser til fastlege eller jm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå