Gå til innhold

Omvisning, kan noen se hit et øyeblikk ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på omvisning på fødeavdelingen i dag.. Det er jo åpent for alle så jeg blir nok ikke alene, men, det jeg lurer på.. Tror dere jeg kan snappe opp jordmor etterpå å få henne til å lytte fort på meg ? Enten med trestetoskop eller doppler ? Har hatt litt blødning tidligere å brunt etterpå, nå har det ikke vært noenting siden lørdag, å plutselig kommer det litt brunt igjen. Fikk jo konstantert på lørdag at alt var ok, men jeg klarer bare ikke å slappe av jeg :( Synes dette er innmari tøft å gå imellom, blir jo redd av hver minste ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de brune som kommer er bare litt rester fra blødningen....ikke noe å være redd for...jeg vet at man blir litt redd for jeg har hatt mye blødninger selv men nå vet jeg at de ikke er farligt...lykke til på omvisningen

Skrevet

Synes bare det er så skummelt, siden selve blødningen var jo for 2 uker siden.. Vet at det er gammelt blod som kommer ut, å jeg har jo fått beskjed om at jeg ikke skal bekymre meg, men når det har vært et opphold siden lørdag, å plutselig kommer igjen, da kan jeg ikke noe for det.. Er førstegangs å veldig bekymret av natur desverre.. :(

Skrevet

JM sa til meg at jeg måtte bare ringe hvis jeg lurte på noe, det var mye bedre enn å gå og lure.

Selv det sikkert er helt bra med deg og den lille, så er det ingen ting som er bedre enn å få det bekreftet!

Spør da vel, det verste som skjer er at de henviser til fastlege eller jm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...