hoppekropp Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 I dag var det blod i bindet mitt når jeg stod opp rundt klokka 09.00. Jeg har hatt mye menssmerter i natt, og i to dager før har jeg også hatt mensmerter som har kommet og gått. I natt var det litt mer enn det har vært. Jeg ringte til føden for å høre om det blodet som hadde kommet. hun sa at det nok var livmorhalsen som modnes. Også spurte hun om jeg hadde kjent liv idag, og det har jeg. hun sa at jeg måtte prøve å kjenne etter om det var noe mønster på smertene jeg kjente, så nå sitter jeg her med penn og papir og skriver ned.. men det er neimen ikke lett. Men det tar liksom litt mere tak nå enn istad (nå er klokka strax 12.00) kjennes ut som det er vondt hvert kvarter/tiende minutt ca. men er vanskelig å vite hva det er jeg kjenner. Det er jo litt vondt, men ikke sån kjempe. Kjæresten min sitter fortsatt på jobben, men jeg har sagt ifra at det har begynte å skje noe og at jeg kanskje ringer han og ber han komme hjem.. jeg er såå gira nå. Håper virkelig babyen vil ut nå. Har så lyst til å møte lillegutten min!!
MammaMira Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Åååå så spennende:) Får håpe det setter skikkelig i gang snart da. Har hatt det sånn du beskriver noen dager nå, men hos meg dabber det liksom av på kvelden. Masse lykke til deg! Kanskje du har babyen i armene dine snart:)
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Jammen er du heldig:-) Så spennende! Får holde oss oppdatert så lenge som du klarer:-) Håper dere må på sykehuset i dag( Følte det hørtes litt feil ut å ønske noen på sykehuset, hehehe)
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Vil også føde nåååå...) hehe!....skal nå være litt snill med deg & sende deg masse masse fødestøv ) Lykke til
hoppekropp Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 fødestøv ja, den var ny! Høres bra ut! takk takk.. det har ikke skjed noe nytt her..men har jo ikke gått en time en gang da=) he he, utålmodig jeg
hoppekropp Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Hm, så det kan dabbe av altså? Det var jo litt kjedelige nyheter, hehe. jeg er jo helt gira her nå og klar som et egg for å føde. Men jeg får forberede meg på at det kan ta noen dager da skjønner jeg..
MammaMira Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Trenger jo ikke å dabbe av hos deg da. Håper ikke det! Tror proppen min nettopp gikk, det kom i hvertfall noe slim med litt blod, så kanskje vi begge er heldige i dag. Kan i hvert fall love deg at du ikke er den eneste som er utålmodig. Hehe
hoppekropp Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 proppen ja.. den har ikke jeg sett noe til, men har hatt helt sykt mye tyntflytende utflod den siste måneden. bare renner ut heletiden liksom. Jeg får lokke på proppen og vente.. det har faktisk dabbet litt av, eller det er hvert tiende minutt men ikke noe spes vondt lenger. ,men nå kom det litt tilbake igjen.. så ja, dette tar nok litt tid.
MammaMira Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Det er vel ikke alle som ser noe til denne berømte proppen heller. Men selv om den gikk hos meg i sted skjer det ikke noe mer tor jeg, har bare kraftige kynnere innimellom, men ikke noe regelmessig. Så det er vel bare å smøre seg med tolmodighet her også Du må holde oss oppdatert da. Så håper jeg det tar seg opp både hos deg og meg i løpet av dagen
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 Lykke til både hoppekropp og MammaMira:) Dytter....
MammaMira Skrevet 6. mars 2008 #12 Skrevet 6. mars 2008 Er her fortsatt jeg... Har mye kraftige kynnere, skikkelige tak i ryggen, men de blir ikke regelmessige desverre.... Kommer en del blodslim, så det kan jo ikke være så alt for lenge til noe skjer uansett... Lurer på hvordan det går med hoppekropp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå