Mamma med spire Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 ble sendt hjem idagtidlig:/ Begynte å få rier kl.21.00 tirsdags kveld og sov ingenting natt til onsdag.På morgen roet riene seg mens igår ettermiddag tok de seg opp igjen så i 12tiden inatt så dro jeg å sambo på føden! Hadde da 3cm åpning å ble lagt inn! Har ligget med rier i hele natt, men tydligvis til ingen nytte, for når de sjekket på nytt ved vaktskifte så hadde det ikke åpnet seg noe mer.. Så nå sitter jeg her da, med masse rier, men venter med å dra tilbake til de begynner å komme regelmessig igjen!! Fikk noe å sove på av de på føden siden jeg ikke har sovet på to dager å det ikke er så lett å sove med rier, så jeg skal sove litt idag å håpe på at riene blir regelmessige igjen i løpet av dagen så jeg får hilset på nurket i magen snart:) Men det må jeg si, det har vært mye smerter inatt til ingen nytte:/
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Åååå...så spennende da )...det er jo deilig & vite at det er like før nå,selv om det er kjempeslitsomt & ha det som du har det akkurat nå! Du får nå holde oss andre fødeklare oppdatert da ) Så sender jeg deg masse rier,& ønsker deg lykke til )
hoppekropp Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Så kjedelig det var da! Håper du kommer i gang ordentlig med regelmessige rier snart så det er over og du kan få babyen din i armene. jeg er i startfasen av fødsel tror jeg selv idag. har begynt å kjenne noe greier hvertfall, så skal bli spennende hvor lenge det blir vondt. Sov godt og lykke til!!
Axus' girlfriend Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 ååå..så spennende. så klart kjedelig å bli sendt hjem, men nå er det sikkert ikke lenge igjen!!!kjente jeg fikk et skikkelig sug i magen og ønsket at det skulle være meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå