♥Andrine♥ Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Sitter her helt skjelven... Alt gikk bra med gullet, holdt henne godt fast. Takk og lov for det!!! Men verre med forten min, den ble skikkelig forslått:o( Klarer nesten ikke å gå på den, og min kjære kommer ikke hjem før i natt... Fy kor ekkelt det var:o(
Chiabatta Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Uff, godt det gikk bra. Tenker på det hver gang jeg går i trappen med datteren min.
Frukten og To små Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 huff, så ekkelt. godt alt er bra med snuppa di da!! har du noe familie som kan komme å hjelpe deg hvis du måtte trenge det? hørtes ikke noe godt ut det med foten din.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Åh steike! Det er en av mine største frykter, for å si det sånn. Hver gang jeg går ned en trapp med babyen i armene, tenker jeg: Nå faller jeg, nå faller jeg... Godt at det gikk bra med gullet ditt. Legg noe kaldt på foten din så du ikke hovner altfor mye opp.
♥Andrine♥ Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Blir det for gale at jeg ikke klarer å ta meg av gullet, må han bare komme hjem fra jobb... Men fy kor kjedelig det er:o(
Augustspire<3 Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Oy så ekkelt!!! Godt det gikk bra med gullet ditt... Håper foten din blir fort bra!
Kjukka Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Åhhhh herregud... det er min store skrekk... så jeg tar alltid ett godt tak under henne med den ene hånda og holder meg i gelenderet med den andre. Er livredd når jeg går med henne i trappene... Har heldigvis fått satt på antiskli-lister etter at jeg sklei i trappa på vei oppover når jeg var gravid. Da var jeg forbanna, sambo sa at jeg ble helt svart i øynene... så da løp han til butikken så fort den åpna og fikk kjøpt de... Hehe Godt det gikk bra med gullet da, synd at du skada foten din... :S Om den ikke blir bedre til i morgen eller om den blir verre, så hadde jeg tatt meg en tur til legen.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 For en ekkel opplevelse!!! Håper det går bra med foten din. Og heldigvis gikk alt fint med jenta di... Kan du ikke ringe samboeren din så han kan komme hjem tidligere?
Arb.ledig husmor Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Da eg var ca 8 mnd datt mamma også ned trappen med meg på armen, men ho datt ikke bare, ho mistet meg også... Heldigvis stod min tante nede ved trappen og fikk tatt meg i mot... Dette tenker eg på ofte når eg har gått i trapper m snuppa... Håper det går bra med deg...
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #10 Skrevet 6. mars 2008 VÆÆH!!! Jeg gjorde akkurat det samme før i dag.. Tråkket over (som vanlig, skal opereres for det i morra) og ramlet ned. Tenkte bare "ikke slipp halvor, ikke slipp halvor!" Det gikk heldigvis bra med han.. Han storgliste, og jeg grein.. Så her er hele rompa blå og en brist i haleben.. Klarer knappt å sitte. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå