Gå til innhold

Hvordan sover dere på nettene damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv sover jeg av og på hele natten, uten særlig grunn. Jeg er alltid trøtt, men klarer ikke å sove på dagtid heller for å ta igjen tapt søvn. kommer dette til å vare helt til slutt? går i min 30 uke. Er ikke på jobb i dag pga dårlig natt, men her sitter jeg å ikke får sove likevel. Blæh.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har slitt med å sove skikkelig om nettene nå i snart en mnd, våkner av kramper eller at jeg må tisse.. stort sett klarer jeg å sovne igjen med en gang, men ikke alltid..

voksende mage fører også til at jeg ikke klarer å finne en skikkelig sovestilling..

er nå i min 34 uke..

jeg er nå sykemeldt pga at jeg ikke klarer å sove skikkelig, det ble rett og slett for tøft å jobbe.. :)

jeg klarer heller ikke å sove om dagene, men det hender jeg sløver noen timer

Skrevet

vet du jeg sover dødsbra...sist graviditet hadde jeg mange oppvåkninger iløpet av natta.Tissa både en og to ganger. Nå sover jeg som en sten..en og annen gang kan jeg ha leggkrampe, jeg sovner igjen med en gang den forsvinner...av og til er jeg ikke opp å tisser en gang:)))

Skrevet

Har begynt å sove dårlig de siste par ukene. Våkner tusen ganger, enten må jeg tisse, eller så har jeg vondt i ryggen, er sulten etc. Sliter med å sovne inn igjen og med å få sove når jeg legger meg. Kan bare ligge på siden så blir litt stiv og støl av det også. Er i uke 35.

Skrevet

søvn??ja, det er noe jeg tidligere har forbundet med natten det. Nå forbinder jeg det heller med masse tissing, kynnere, vondt i magen og korsrygg. Er overlykkelig over natten - kun opp 2 ganger, det er ny rekord disse dagene. Som regel kan jeg sove 3-4 timer mellom klokka12 og 6 om morgen. Har heldigvis permisjon nå og kan ligge lenge om morgenen.

Skrevet

Sover ikke godt.Er oppe tusen ganger på natta for å gå på do. Er også sinnsykt tett i nesen for tiden.Er i uke 32.

Skrevet

Vi er vist mange i samme båt....... Ikke særlig! Jeg har følt det så plagsont at jeg har vurdert å sm av den grunn.

Hvor mye er dere sm som er sm pga dårlige netter?

Er sm 50%, av andre grunner, men det hjelper ikke de nettene jeg sover dårlig, jeg må opp og ut pga 2 barn som skal på skole/ barnehage. Så klarer jeg ikke sove når jeg kommer hjem. Jeg får jo slappet av og ligger å sløver, kjenner jo det hjelper, men skulle ønske jeg kunne sovet lenger på morgenen;-)

Skrevet

Sover helt fint - sover gjerne et par timer mer enn jeg gjorde før graviditeten. Men jeg har begynt å snorke i det siste! Selv liggende på siden snorker jeg. Jeg har ikke gått mye opp i vekt, men har konstant hovne slimhinner - og pondusen er jo definitivt stor - så det er nok graviditetsrelatert. Staaakar mannen min - dulter snillt borti meg - men stille blir det ikke. Så nå har han fått ørepropper. Sove et annet sted går han heldigvis ikke med på - da hadde senga blitt kald og stor da!

Vesla har ikke festet seg ennå, så dobesøk om natta avhenger om hun legger seg horisontalt eller vertikalt i magen mens jeg sover. Ligger hun på tvers/ vertikalt sover jeg tvers gjennom. ...Men det varer nok ikke så mange ukene til tenker jeg. ;)

Skrevet

Hei,jeg har det igrunnen slik som dere-haaater å ikke få til å sovne igjen etter oppvåkning på natten..Men jeg vil bare anbefale ei fantastisk god pute til å ha mellom bena når dere sover..Den er 1,20 cm lang og koster 80 kr bare på Lidl-helt fantastisk:-))

Skrevet

Sove!? Hva er det??

Skrevet

Jeg er i uke 37 og sover veldig bra enda. Et dobesøk om nettene og sover ellers som en stein. Føler meg heldig for det gjør jo at jeg er ganske så opplagt og i form på dagtid kan du si. Så jeg håper det varer :-)

Skrevet

Jeg sover kjempe godt på natta, har gjort det helle tiden..... er bare opp 2-3 ganger på do, men sovner igjen fort.... å kan sove til langt på dag, ingen problem... så det er deilig :o)

Fått beskjed av venninene mine som har fått baby, at jeg må sove så mye jeg kan mens jeg kan.... så det er akkurat det jeg gjør :o)

Er 38+3 i dag..... 14 dager igjen......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...