babygullz <3 vilde Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Alle mine venninner, pluss min mor, spør jo selvfølgelig om vi har tenkt på navn åsånn...og klart, vi har jo det. Og når dem da spør om hvilke navn vi har tenkt på, så er det jo klart at vi skal ikke holde det hemmelig. Så, da vi først kommer med navneforslagene, så er det aaalltid noen som har noe å si som 1: nei, det synes jeg ikke var noe fint. 2: nei, er ikke det litt femi da(gutt) 3: nei så gammeldags.. 4: ja men ALLE heter jo det 5: JA, det navnet må du jo ha, jeg kjenner en som heter det, og han er såååå pen...(javel??) 6: nei det ville jeg aldri kalt mitt barn. vel...så hadde det seg slik at dette er MITT barn da!! og faktisk så er det ikke jeg som kommer løpende med navneforslagene heller, Dere spurte faktisk etter dem!! ÅÅÅHR!! blir så irritert når man skal spør sånn bare for å kritisere og komme med "Bedre" ideer..... hvorfor er det slik? at alle "tror" at deres navneforslag er så sinnsykt bra, og at deres meninger og synspunkter på navn har så jøvli mye å si? Grr... =P
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg tror du bare må heve deg over hva "alle andre" sier. Det er deres valg, og dere velger det navnet dere vil uansett. Jeg har utenlandske navn på begge mine to, og det ble ikke så godt tatt i mot, men jeg hadde bestemt meg. Jeg vet også hva denne skal hete. Men det er ikke sikkert jeg gidder å si noe før h*n er født.
Lova Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Synes folk som er så lite fintfølene er helt forferdelig.Smaken er jo som baken....Går jo ikke an å diskutere hvorfor et navn er fint eller ikke.Det er jo bare å akseptere. Har heldigvis verken venner eller familie som er sånn, men hadde blitt utrolig irritert selv.Like teit som å si at boller med rosiner er godt, hvorpå den andre sier nei, det er da helt pyton, skolebrød er mye bedre, og blablabla.Skjønner ikke sånt tull.Prøv å hev deg over det, eventuelt kan du jo si at dette har ikke dere noe med, og det er ikke noe poeng å diskutere det.
babygullz <3 vilde Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2008 Har sagt det, t.o.m forslått at de kan få seg sitt eget barn om de er så opptatt av hvilke navn som er best og finest og flottest og alt det der. jeg kommer ikke til å la meg påvirke av andres meninger om navn uansett, jeg vet hvilke jeg selv synes er fine, og sambo. det er kun jeg og han som må bli enige=)
Secret har sommerfugl i magen Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Ikke bry deg noe om det det er sånn verden er. Navnet til jenta vår var det faktisk en venn av sambo som kom med, mange som ikke liker det navnet også, men vi synes det er NYDELIG! Og det er jo det som teller. Nr 2 kommer til å få et navn i samme sjanger så det er sikkert mange som kommer til å mislike det også hehe men det kan de bare få lov til.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Jeg får helt panikk..Mamma liker godt Linus til gutt, Edna eller Solfrid til jente..får grøsninger bare med tanken.. Men jeg vet at enkelte liker sånne navn men jeg har egne meninger og ingen av mine barn skal oppkalles etter et virus-program
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå