Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Noen som skjønner hva som foregår, el er det bare tull?? Begynner å bli lei av å følge med når det aldri tar slutt
anette&tutta mari :) Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 uff. lost er helt.. LOST! skjønner ingenhverdensting.... jeg laster ned istedenfor å se på tv da. så har sett 3 episoder i den nye sesongen.. men alt er jo bare helt... blæh.. blir helt skrullete av det jeg
Tante Bassa Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Har gitt opp å skjønne hva som skjer jeg.... Begynnte å se på det igjen forrige uke, men ble helt forvirret. Dattera mi følger med på det, så jeg får ikke skrudd av tvn heller...
*En rosa og en blå* Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Søren, jeg har ikke fått med meg at det har begynt på igjen!! Hmm... kanskje like greit å la være da, jeg blir jo så hekta ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 Hvis du har sett alle sesongene så er det ikke noe å skjønne seg på. Syns lost er kjempe bra, og sitter klistra til skjermen hver onsdag Det er bare sinnsykt bra med fantasi han forfatteren som skriver manus har, så hva er det du ikke skjønner. Nå får vi se litt inn i fremtiden istede for fortiden. Vi har jo blitt kjent med de fleste der nå, så nå får vi glimt inn i fremtiden, samtidig med alt som skjer på øye. Spennende å jeg koser meg med lost
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns det er bare rot!!! Spennende ja, så jeg klarer jo ikke la være å så på det, samtidig som jeg irriterer meg grønn over hele greia!! Nå skal vi liksom bli kjent med personene i teamet som kom til øya, så da går halvparten av episoden bort til fortida deres, i stedet for litt fremgang!! Men men...som sagt så ser jeg jo på det likevel...
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har sluttet å følge med, det har jo tatt helt av. Bare tul log vas...
Ella78 m/ A&M Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Lost er helt fantastisk, MEN det krever at man følger med. Nytter ikke å gå glipp av et par episoder... Da er man "fortapt". Jeg fikk ikke fulgt med på forrige sesong, kjøpte den på DVD i stedet, og det passer meg utmerket. Forsøker å følge med på TV nå, vi får se hvor lenge det holder... Men Lost er Lost, det er utrolig bra!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. mars 2008 #11 Skrevet 6. mars 2008 Var helt bergtatt i starten, så hele sesong 1 på en helg. Gjorde ikke noe særlig annet den helga for å si det sånn. Ååå, nå har jeg lyst å se LOST!! Hvor kan man laste det ned? Må få mannen til å hjelpe, ikke god på sånt jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå