Gå til innhold

Skal på bærum sykehus på mandag 10 mars...& da går jeg IKKE hjem...da skal de få sette meg igang!!(samme som 3 tri)


*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT!

Anbefalte innlegg

...var til vanlig kontroll hos legen min i dag...& på mandag 10 mars skal jeg til bærum sykehus for kontroll (skal ha setefødsel),er da 1 dag over termin...sa til legen min i dag,at jeg drar IKKE hjem igjen fra sykehuset....de skal værsågod & få lov til & sette meg igang :o) Har bestemt meg for & bli sittende klistret der på føden med bagen i fanget!!!

hehehe...legen min syns det var en glimrende ide!

 

Nå venter jeg ikke lengre....det er tross alt JEG som skal ha setefødsel...& ikke de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er en glimrende ide jeg også. Stå på ditt og lykke til!! De er jo der for å hjelpe oss, så da burde de høre på deg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje jeg prøver og!?egentlig har jeg hodeleie og termin i dag,men har ikke en tegn på noe som helst og bekymret over størelsen på babyen(ganske lita selv),så skal jeg på sykehus den 12 for sjekk-kommer til å bli snart gal av alle tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt sikker på at du kommer til & få en kjempefin fødsel siden bebisen din ligger som den skal :o)...men,det er klart at du kan snakke med de om at du er så urolig...men,de vil nok ikke sette deg igang ennå.

Når det gjelder min setefødsel...så har vi en grense på hvor store barna kan være når man velger & føde.& den grensen er på 4500 gr :)

Tøtta mi er ikke noen liten bebis heller...ble målt til & ligge på ca 3700/4000gr ved termin!

Så derfor skal jeg gi de på sykehuset klar beskjed på mandag 10/3,at jeg rikker meg ikke en meter ut av sykehuset,før jeg har bebisen min i armene mine :o) DERMED BASTA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen kjære deg, har du ikke født i helga....? Så deg inne her inne nå, og trodde sikkert at du var på sykehuset!

 

Nei lykke til i morgen! Håper at ting skjer fort og at du slipper mer venting. Du skal jo ha en litt mer uvanlig fødsel og er tøff nok til å stå i det. Argumenter godt i morgen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ogladi :o)

 

...*sukk*...nei denna tøtta mi er fryktelig sta tydeligvis :o)...ikke ville hu ut på kvinnedagen i dag heller! Jaja,det er jo enda noen timer til klokken er slagen 24.00...hehehe :o)

Har hatt mye maserier i går + i dag...men det stopper liksom der da....får nå bare vente tålmodig da...tenker det setter i gang når jeg minst venter det :o)

 

Skal nå holde dere oppdatert på hva som skjer....spesielt på mandag,om jeg ikke har født til da :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du settes i gang? Blir ikke fødsler som settes i gang som regels lengre og vanskeligere? Var det setefødsel? P.S. Jeg hadde setefødsel med min første, en dag over termin. Det gikk kjempefint!

 

Lykke til, hvis du ikke har født ennå : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nede kort tur fra hyttetur med samboer og ungene hans, og håpte å lese at du har født frøken amy lee..... men her ser jeg ingenting... Lurer fælt på hvordan det er med deg....

 

Men nede for godt fra hytta igjen i morgen. Skal sjekke igjen da! Nå skal jeg på scooteren og opp igjen! Ingenting er som utedass når en er høygravid. Har tråla den veien over snøen tusen ganger, og er passelig lei! Tji hi!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...