Gå til innhold

Data på sykehuset?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at noen skriver innlegg her når de er på sykehuset. Har de med seg sin egen bærbar eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste sykehus har internett-tilgang på avdelingene nå... Ofte også på hvert rom,, men man må betale litt for det da...

Skrevet

Synes det er veldig vittig at man tar m seg PC på føden...skjønner hvis man blir liggende, MEN jeg hadde iallefall evig nok m lille snuppen min når han kom. Tror ikke jeg tar m PC denne gangen heller;-)

Skrevet

Da er du nørd vettu.. Hihi.. Klarer ikke være borte fra nett noen få dager en gang... Nei til data på føden!

Skrevet

Kommer sikkert litt an på sykehuset, men på St. Olavs i Trondheim er det trådløst nettverk over hele sykehuset, samt en skjerm inne på fødestuene der man kan surfe, kontakte personalet osv. Tenker at det kanskje er litt greit i alle fall for pappaen! Kan jo ta noen timer fra man kommer inn på fødestuen til man kommer på barsel. Men det er klart: han skal nok få merke det om jeg ikke får nok oppmerksomhet! =)

Skrevet

På KK i Bergen har de visst det trådløse nettet til UiB, siden det er et universitetssykehus, og siden vi jobber på universitetet har vi tenkt å ha med en bærbar. Det er mest fordi min manns familie bor i USA og er veldig ivrige på å få se bilder av babyen - svigers kommer på besøk etter en uke eller to men klart mannen min har lyst til å sende dem bilder av babyen så fort som mulig!

Jeg syns det er kjempekjekt at vi får mulighet til det :) Da blir det liksom ikke så ille for mannen min at han er så langt borte fra familien sin nå som han blir far for første gang.

Kanskje det også blir videokonferanse med svigers fra barsel så de får se oss og det nye barnebarnet "live". Jeg tviler på at vi bruker nettet under selve fødselen - da tenker jeg vi har nok av annet å finne på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...