Gå til innhold

Hvor mange dyner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha sprinkelseng på soverommet, vugge i stua og vogn selvfølgelig.. Har fått låne en voksipose til vogna, men den regner jeg jo med blir for varm og klumpete på sommeren, ( har termin 23.mai)..

Har kjøpt en dundyne, men dere med erfaring, tar dere med dyna mellom vogn, vugge og seng, eller har dere flere??? er jo et økonomisk spørsmål oppi alt dette også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg hadde 2 dyner, en i minste str som jeg brukte i vogna, å en i str. større (80x100) som jeg hadde i sengen. Vogn dyna blir litt liten i senga syntes jeg. Hadde ikkje vugge, så han sov på sofan om dagen når han var liten. Å da hadde jeg bare et pledd,eller helseteppe over.Han var født i Mars, så sola skinte jo inn i huset så var varmt og godt inne. Så den dyna du har i vogna kan du jo evt. flytte fra vogna til vugga osv. Lykke til. har termin tre dager etter deg..

Skrevet

Vi bruker bare vogndyna i starten. Forflytter den med oss mellom seng og vogn. Brukte den ganske lenge i senga vi, da jeg synes det virker "tryggere" med en liten dyne i tilfelle babyen makker seg helt under.

Men du vil jo etterhvert få bruk for en vanlig babydyne (80x100) så det er vel for så vidt like greit å kjøpe inn denne og, så ser du etterhvert hva du selv liker.

Skrevet

Hei:)

Jeg kjøpte to dundyner på princess, en til vogn/vogge og en til senga. De er gull verdt! Myke, varme og puster. Den minste flytter jeg mellom, og bruker den daglig selv om hun er 7 mnd!! Med det samme hun kom til, så lå hun mye i bagen på soverommet siden hun ikke likte seg i den store senga, og da var vogndyn kjekk å ha. Den store kommer til å holde en stund enda:)

Skrevet

Har kjøpt en dyne på 65*80 som jeg kommer til å bruke mest i begynnelsen. I tillegg har jeg en dyne på 110*125 som jeg kommer til å bruke mest i sengen, bretter den kanskje dobbelt i starten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...