Regnbuemor til 2 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg gir ham most banan blandet med blåbærsaft ca hver time, og tilbyr vann hele tiden. Han er så sår og gråter masse stakkar. Noen som vet om jeg f.eks kan gi ham Ido form, eller noe yougert? Forslag mottas med takk....
piano♫ Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke noen gode tips, det høres veldig riktig ut det du gjør. Ville bare si riktig god bedring, det er ikke noe kjekt i det hele tatt når de små er syke. Håper mini kommer seg fort!!
Regnbuemor til 2 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 takk! håper din kommer seg også. Så han ikke er helt i form heller....
piano♫ Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Nei, sjaber... Kom seg ned på gulvet i stad, men ble bare liggende der med en bil i hånda. Vel, det er snart tid for dupp, kanskje kommer han seg noe etter den.
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 Stakkars...hva smører du stumpen med? Inotyol (??? skrives det sånn, jeg finner ikke tuba mi akkurat nå) er fin når de har diarè...ellers brukes det potetmel ved bleie utslett her i gården..
Regnbuemor til 2 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2008 Nå bruker jeg zink salve om natta, og lar han være bleieløs så langt det lar seg gjøre nå, og bruker pudder. Ser ut til å lindre litt, men hal hyskriker om han tisser, da får han tiss på det såre. Da går jeg til innkjøp av Inotyol, Er det den "hvite og rosa med litt gul på", tuben?
Sjefsmegga Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Ja...er vel ne sånt ja...den er super til sånt bruk i hvertfall...ellers sværer jeg alltid til potetmel..pudder bør du styre unna..det gjør saken verre...potetmelet lindrer utrolig godt...jeg har selv brukt det siden jeg fikk "bleieutslett" av bindene etter fødselen..hehe
Regnbuemor til 2 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mars 2008 Den er grei:) Da kjøper jeg det. Tusen takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå