Zoey Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Er bare 8 uker på vei. Sitter på jobb nå og prøver å få ta meg sammen til å få gjort noe som helst. Hadde det IKKE slik forrige gang. Synes det da hadde begynt å gå seg til i uke 8....eller var det da det begynte? I tillegg har jeg kun lyst til å sover. Helst flere døgn i strekk. Men det lar seg selvsagt ikke gjøre. Andre som har det slik?
Makko med to små gutter Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 å jada. jeg jeg må beklage er i uke 17....
Zoey Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2008 nei-nei-nei Ikke si det da. Men, som det engelske uttrykket sier "Missery loves company" Håper jeg er heldigere enn deg!
Supertea Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Jeg også! Og jeg er i uke 35..! Har vært fin i mange måneder nå, men i går kom kvalmen tilbake for fullt. Det er så ekkelt! Verste følelsen i hele verden... Og med bekkenløsning, halsbrann og søvnproblemer i tillegg føler jeg faktisk ikke at jeg fortjener dette akkurat nå ;(
Zoey Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2008 Stakkars. Når jeg leser om dere skal jeg ikke klage. Første dagen med skikkelig kvalme, liksom Skal ikke si så mye mere.... Håper det gir seg!
lille sprelle Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 I uke 33 - fremdeles kvalm..... Da jeg var i uke 7 klarte ikke jeg å være på nett...
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 Heisann. Jeg har hatt kvalme og oppkast siden uke 6. Trenger også x antall timer søvn, men våkner flere ganger på natta pga kvalmen. Kjempeekkelt!!! Først nå i uke 12 kjenner jeg at det begynner å roe seg. Kaster bare opp et par ganger nå. Jeg har med alle mine blitt stort sett helt bra i uke 12-13, og det ser slik ut denne gangen også..
Makko med to små gutter Skrevet 6. mars 2008 #8 Skrevet 6. mars 2008 Zoey, kan trøste deg med det at jeg er blitt ganske flink til å blokkere det ute da! Spes. på jobb, merker jeg nesten ikke at jeg er dårlig før jeg er på veit til bilen ved arbeidsdag slutt :-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 6. mars 2008 #9 Skrevet 6. mars 2008 Joda, begynte i uke 5 eller 6 (litt usikker) og kastet opp daglig (hele dagen) frem til uke 17 ca. vert fin og bare kastet opp en og annen gang noen uker nå, for så meldte kvalmen seg for fullt for et par timer siden nå og siden det har jeg mer eller mindre hengt over doskåla.. Jippi.... Håper det bare er i dag det skal være sånn (er i uke 24 i morgen)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå