Trulte76 Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har ikke helt trua på dette med guttemage og jente mage osv. Siden jeg hadde mage som ikke visstes bakfra at jeg var gravid..og hadde slanke bein, så skulle jeg nå ha hatt to gutter.. Jentemager da ser man det bakfra og man blir breiere over rompa og låra.. Jeg hadde sylslanke lår og ikke hadde jeg lagt på meg på rompa hell..og en liten snerten amge som ikke visstes bakfra. Jeg har alltså to jenter Ser ut som jeg legger på meg sånn nå også..jeg hadde noen kilo for mye før jeg ble gravid, men trur jeg har en tendens til å slanke meg i låra når jeg er gravid..for de har blitt slankere Dere med begge kjønn..la dere på dere forskjellig eller ble dere omtrent det samme begge gangene? Jeg trur man legger på seg slik man er skapt jeg rett og slett..ikke at man blir bredere med jente og slankere med gutt Hva trur dere og deres erfaring?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 jeg har stor mage, men den står rett ut. Ser ikke bakfra at jeg har mage. Gått opp litt på låra og rumpa. men ikke "synlig" fordi jeg alltid har hatt smale bein. Og her ventes det en jente:) Min første. Men tenkte uansett og si at det ikke alltid stemmer med brei mage og store lår og rumpe:) Kun stor mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå