Gjest Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 Skal på besøk idag, og har pumpet noen flasker jeg skal ta med meg.. Har satt dem i kjøleskapet, men lurte litt på hvordan jeg skal transportere dem.. Må ta bussen i ca en halv time dit jeg skal. Er det viktig å holde melken avkjølt under reisen? Holder det å f.eks legge dem i en frysepose (type sånn man kjøper i Sverige. Hehe.) Eller gjør det ikke noe at melken blir litt oppvarmet på bussen og så satt i kjøleskapet igjen når jeg kommer frem? Dumt spørsmål, men synes dette er vanskelig, jeg.
Sivalur Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Den bør helst ikke bli oppvarmet og så kjølt ned igjen. Har du sånne frysegreier du kan legge oppi fryseposen sammen med melken? Nå er det jo ikke så varmt ute idag da (hvertfall ikke her) så vil tro det går greit om du tar dem ut av kjøleskapet rett før du går ut døren, og setter dem inn i kjøleskapet straks du kommer frem og har dem i frysepose underveis.
Gjest Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 Nei, har ikke det dessverre. Tror ikke det er så varmt her heller, var hvertfall minusgrader igår, så går kanskje greit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå