Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. mars 2008 #1 Skrevet 6. mars 2008 hadde jeg nettopp pressa ut noe på rett over 2 kilo=) gratulerer med 6mnds-dagen jenta mi =)
Shabby Cheap Chic Skrevet 6. mars 2008 #2 Skrevet 6. mars 2008 Gratulerer med halvt års dagen. Er snart ett år siden jeg klemte ut en nesten 4 kgs tung babyjente.. Hehe
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 #3 Skrevet 6. mars 2008 grattis med dagen lille snupp =) snart er det 1 år siden jeg pressa og pressa og pressa...og pressa litt til....men ut kom det ikke noe gitt.. ehehe =)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. mars 2008 #4 Skrevet 6. mars 2008 Hehe, Kine, det er sant det=) er han snart et år altså? tiden går fort! husker vi venta og venta og venta på at du skulle føde...=P
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 #5 Skrevet 6. mars 2008 hehheeh ja jeg husker det jeg også =) haha =) glemmer aldri det,du sa jeg skulle føde på din bursdag,som var 13 mars ?? eller noe sånt ?? tar jeg helt feil nå? hehehe =) moro.. ja han er jo 11 mnd =) han blir 1 år 3 april
Gjest Rebel m/jente Skrevet 6. mars 2008 #6 Skrevet 6. mars 2008 13. mars ja, neste uke=) Stor gutt han nå ,da!
☆Anonymia☆ Skrevet 6. mars 2008 #7 Skrevet 6. mars 2008 hehe huska det ja =) jaaa...begynne i bhg på mandag skal han også.. *vokser litt for fort for mamman*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå