Gå til innhold

Dritgrei, er ikke du sånn Nøstebarn ekspert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille kosegutt har blitt så flink i det siste til å sove uten dyne om natta. Og han ligger der så fint i fosterstilling inni en krok. Rører jeg ham ved å ta på en dyne f.eks så våkner han og instisterer på at det er morgen hehe.

Mora hans liker slettes ikke ideen om at han skal ligge og fryse om natta, så jeg tenkte at vi kanskje skulle prøve ullpysj.

Ser at du har bestilt der nylig. Og jeg lurer litt på hvordan størrelsen og passformen er på de klærne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ullpysjen er toppen av lykke!

Litt vanskelig å vaske, for jeg er ikke så snill med ullvasken så da er det endel strekk og bøy som må til når den er våt, men om du gidder å vaske den for hånd så er den virkelig det deiligste som finnes. Jeg så at de har en ny ting denne våren som de kaller lekedress.... det kan hende den er litt tynnere, men den funker nok også som pysj.

Jeg ville nok kjøpt den pysjen som ikke har føtter, for den bevarer formen best!

Jeg elsker alle ullpysjene våre, og dritgreijenta er klad når hun har sovet med bomull, og varm med ull uten å være svett. hun sover på skinn oghar dundyne på, men alltid vinduet åpent.

kan jeg svare på noe annet ang nøstebarnullting??? hehehehe

nøstebarneksperten har talt.

Skrevet

Hehehe.

Og du har faktsisk svart på ALT jeg ville vite hihi.

Lurt du sa det om føtter, for det var den jeg titta på.

Litt skummelt med den vaskinga da. For jeg er superflink til å lage harde klumpete plagg av deilig myk ull.

Får nok basere meg på håndvask da ja....

Tenk om man kunne klippet prisen i to da! Det hadde vært flott det hihi

Men supre plagg er jeg i grunn villig til å betale skremmende mye for...

Skrevet

Ullpysj er fantastisk. Lurer på om lillegutt har str 86- den begynner å bli liten. han er 2,5 år.

Har en ullfrotte dress og- den er 98 og er god og romslig.

Veldig greit når det er strikk i beina og på armene. Da kan de bruke klærne lenge.

Skrevet

Ullpysjen derfra er kjempebra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...